۰
علمای اهل‌سنت سیستان و بلوچستان:

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه یکی از بزرگ‌ترین جنایت‌های جنگی تاریخ است

علمای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان حمله به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم و کردند و گفتند: سکوت در مقابل جنایت رژیم کودک کش جایز نیست.
حمله به بیمارستان المعمدانی غزه یکی از بزرگ‌ترین جنایت‌های جنگی تاریخ است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از عصرهامون، علمای اهل‌سنت سیستان و بلوچستان اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه را که منجر به شهادت تعدادی زیادی از کودکان مظلوم، زنان و افراد بی‌گناه شد را محکوم کردند.
 
یهودیان سخت‌ترین و بدترین دشمن برای مردم و مسلمانان هستند
مولوی سید محمد درتکیده، یکی از علمای اهل سنت چابهار با بیان اینکه یهودیان سخت‌ترین و بدترین دشمن برای مردم و مسلمانان هستند بیان کرد: امروز یهود قلب ما مسلمانان و قبله اول ما را اشغال کرده‌اند نه‌تنها به اشغال بسنده کرده که در حال قتل‌عام زنان و کودکان و پیر و جوان و مردم فلسطین هستند.
 
وی افزود: رژیم غاصب اسرائیل بسیار سست است زمانی که موشک‌های حزب‌الله و مردم غزه به سمت آنها می‌رفت آنها ترسیدند و با وحشت پا به فرار گذاشتند.
 
این مولوی اهل‌سنت گفت: اسرائیل کودکان، زنان، جوانان و افراد سالمند را مورد هدف قرار می‌دهد برای آنها فرقی نمی‌کند نظامی یا غیرنظامی باشند رژیم صهیونیستی فقط می‌خواهد اسلام و مسلمان را از بین ببرد در واقع می‌خواهند مسلمانان ناامید شوند و از بین بروند تا سرزمین آنها را اشغال کنند.
 
وی تصریح کرد: آنهایی که با یهود همکاری می‌کنند در این ظلم شریک‌اند و خداوند آنها را هم ردیف ظالمان قرار داده است اگرچه به‌ظاهر خود را مسلمان بدانند.
 
درتکیده تأکید کرد: اگر امروز ما با هم متحد شویم نه‌تنها اسرائیل غاصب بلکه تمام اروپا را فتح خواهیم کرد و شاهان اروپایی دوباره در مقابل ما خار و ذلیل خواهند شد.
 
وی با اشاره به فرموده امام که اگر هر نفر از مسلمانان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب خواهد برد، بیان کرد: لازم نیست که دیگر تفنگ و خمپاره و سلاح به دست بگیریم صهیونیسم مانند طبل توخالی است یهودیان هم از ما به‌شدت از مرگ می‌ترسند اگر ما متحد شویم باز به عزتی که در صدر اسلام داشتیم خواهیم رسید.
 
در هیچ جای دنیا بیماران یک بیمارستان مورد اصابت بمب و حمله قرار نمی‌گیرند
 مولوی عبدالله حسن زهی، امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان هامون نیز با محکوم‌کردن اقدام وحشیانه و جنایت جنگی رژیم صهیونیستی و قتل‌عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه، افزود: حادثه جنایت‌کارانه بمباران بیمارستان المعمدانی که منجر به مجروح و به‌شهادت‌رسیدن بیش از ۵۰۰ نفر از مردم مظلوم غزه شد دل هر آزاده و انسانی را آزرده‌خاطر کرد.
 
وی افزود: سکوت هواداران و طرف‌داران این رژیم صهیونیستی جای تأسف دارد، اینها باید از شرم بمیرند چرا که هیچ مرگی برای آنان بالاتر از این خبر نیست که در هیچ جای دنیا بیماران یک بیمارستان مورد اصابت بمب و حمله قرار نمی‌گیرند.

تاریخ از کارهای زشت و نفرت‌انگیز یهودیان پر است
مولوی عبدالرحمن چابهاری امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان چابهار گفت: یهودیان کسانی هستند که به انبیا و خیرخواهان خود خیانت کردند و مرتکب بزرگ‌ترین خیانت‌ها شده‌اند.
 
وی با بیان اینکه قوم یهود مظهر بدعهدی و قتل و غارت و خونریزی است افزود: تاریخ از کارهای زشت و نفرت‌انگیز یهودیان پر است.
 
سکوت دولت‌های عربی و اسلامی علیه جنایت‌های اسرائیل شرم‌آور است
مولوی عبدالرشید شه بخش، امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان زابل ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین گفت: امروز بر تمام احزاب، مسلمانان و کشورهای اسلامی لازم است تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند، چرا که دراین‌خصوص باید در بارگاه الهی پاسخگو باشیم.
 
وی افزود: کشورهای عربی و اسلامی کجایند؛ چرا هیچ کاری نمی‌کنند حداقل مرزها را باز کنند چرا که امروز هزاران جوان از کشورهای اسلامی آمادگی دارند تا برای جهاد با اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی بروند.
 
بیمارستان المعمدانی غزه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین جنایت جنگی تاریخ
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام‌جمعه اهل‌سنت میرجاوه با بیان اینکه برای رویارویی با اسرائیل همراه جبهه جهان اسلام اعلام حمایت کرده و اگر رهبر معظم انقلاب اجازه دهند همه ما برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا می‌خیزیم بیان کرد: جنایت هولناک بمباران بیمارستان المعمدانی غزه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین جنایت جنگی تاریخ بار دیگر چهره شیطانی و خوی وحشیانه و گرگ‌صفت رژیم صهیونیستی را به جهان نشان داد
 
امروز همه باید به فکر نجات سرزمین بیت‌المقدس باشند
مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان خاش گفت: متأسفانه رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین امت اسلامی و روی پیشانی مسلمانان قدرت‌نمایی می‌کند، نظامیان اسرائیلی زنان و کودکان را شهید می‌کنند و خانه‌های مسلمانان را تخریب می‌کنند.
 
وی افزود: متأسفانه برخی از حاکمان کشورهای اسلامی، رسانه‌ها و فعالان حقوق بشر نیز در قبال جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند و هیچ واکنشی به ظلم و جنایت اسرائیل نشان نمی‌دهند.


انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب: 453364
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *