۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

۶۰ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف حدود ۶۰ تن انواع مواد مخدر در این استان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.
۶۰ تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از روابط‌عمومی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه زاهدان بیان کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی از جان خود برای حفظ نظام اسلامی و امنیت و آرامش مردم گذشته و می‌گذرند و بر خلاف سایر کشورها که تنها تأمین امنیت را برعهده دارند در همه زمینه‌ها از جمله فرهنگی، ترافیکی، جرائم سایبری و بسیاری از مباحث خدمتگزار مردم هستند.
 
وی ادامه داد: مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در سیستان و بلوچستان برخورد قاطع با دارندگان سلاح غیرمجاز، گروهک‌ها، اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر است.
 
فرمانده انتظامی استان از افزایش ۶۵ درصدی کشف سلاح غیرمجاز در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: نیروهای پلیس جان‌برکف استان با تشدید اقدامات موجبات افزایش ۱۳ درصدی برخورد با قاچاقچیان سلاح را فراهم کردند.
 
وی از افزایش ۶۰ درصدی دستگیری سارقان مسلح، ۲۱ درصدی هلاکت اشرار مسلح و دستگیری ۲۲ درصدی اشرار مسلح در سال جاری در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: بیش از ۸۰ درصد جرائم سایبری در استان امسال با تلاش همکاران ما در پلیس فتا منجر به کشف شده است.
 
سردار جلیلیان بیان کرد: بیش از ۷۰ درصد پرونده‌های غیرامنیتی که به مراکز انتظامی سیستان و بلوچستان وارد می‌شود توسط مشاوران و مددکاران منجر به صلح و سازش شده است.
 
وی با بیان اینکه این نهاد بیشترین نظارت را بر عملکرد کارکنان خود دارد گفت: این نهاد با مدنظر قراردادن ملاک مردمی و پاسخگو بودن؛ در حادثه اخیر کلانتری زاهدان بلافاصله با مسببان برخورد و از شهروند گرامی عذرخواهی شد.

انتهای خبر/
 
 
جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 453305
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *