۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف محموله بزرگ شیشه در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۶۸ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر شیشه طی عملیات پلیسی تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شهرستان زاهدان خبر داد.
کشف محموله بزرگ شیشه در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، دوستعلی جلیلیان با اشاره به کشف محموله بزرگ شیشه بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با کار فنی و اطلاعاتی بر روی اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی مطلع شدند، قاچاقچیان قصد دارند محموله مواد مخدر را به مرکز کشور انتقال دهند.
 
وی با بیان اینکه بلافاصله مأموران وارد عمل شده و نسبت به پایش و رصد تحرکات احتمالی این باند اقدام کردند، افزود: در ادامه مأموران با اقدامات پلیسی و هوشمندانه در یک اقدام غافلگیرانه و سریع نسبت به بازرسی منزل موصوف اقدام کردند.
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه قاچاقچیان قبل از رسیدن مأمورین از محل متواری شدند، تصریح کرد: در این عملیات طی بازرسی از منزل مقدار ۲۶۸ کیلو و ۲۰۰ گرم ماده مخدر شیشه کشف کنند.
 
جلیلیان با تأکید بر اینکه کارکنان پلیس خواب را از چشمان خود می‌گیرند تا سوداگران مرگ به اهداف شوم خود نرسند، از شهروندان فهیم درخواست کرد هر موردی را که احساس می‌کنند علتی باشد برای ایجاد ناامنی در سطح استان، از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.


انتهای خبر/
يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب: 453198
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *