۰
معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد:

عامل شهادت سرباز وظیفه در زابل دستگیر شد

معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی سیستان وبلوچستان از شناسایی و دستگیری یک نفر از اشرار که از عاملان شهادت سرباز وظیفه «سعید رحمانی» در شهرستان زابل خبر داد.
عامل شهادت سرباز وظیفه در زابل دستگیر شد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، محمود خیراتی بیان کرد: در پی شهادت شهید رحمانی در حوزه مرزی شهرستان زابل، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی مشخص گردید یک عضو از اشرار در محور شهرستان زابل با یک خودرو در حال تردد است و پس از رصد لحظه‌به‌لحظه‌ای اقدامات و تحرکات این فرد، سرانجام پس از شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، فرد شرور دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد که دارای تابعیت ایرانی است با یک برنامه‌ریزی هدف‌مند در سال ۱۳۹۹ در  منطقه مرزی شهرستان زابل اقدام به شهادت سرباز رشید اسلام سعید رحمانی در شهرستان زابل نموده است.

معاون اطلاعات فرماندهی مرزبانی استان در پایان با اشاره به  معرفی  شرور به مراجع قضایی تصریح کرد: باتوجه‌به سرنخ‌های به‌دست‌آمده دستگیری اعضای دیگر این گروهک شرور در دستور کار مأموران قرار دارد.

شایان‌ذکر است خبر دستگیری فرد شرور به خانواده معظم شهيد سعيد رحمانی اطلاع‌رسانی داده شد که موجبات شادی و تسلی خاطر خانواده شهيد شد.

انتهای خبر/

 
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب: 453161
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *