۰
زاهدان؛

توسعه رشته‌ها فنی حرفه‌ای در زندان‌ها و مراکز ترک اعتیاد

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان زابل گفت: در منطقه سیستان ۶۰ رشته بازار محور توسط فنی‌و حرفه‌ای در سیستان شناسایی شده است.
توسعه رشته‌ها فنی حرفه‌ای در زندان‌ها و مراکز ترک اعتیاد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، محمود بامری افزود: براساس مطالعات و نیازسنجی‌های انجام شده در منطقه سیستان 60 رشته محل بازارمحور شناسایی و برنامه‌ریزی آموزشی برای اجرای آنها صورت گرفته است.
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان زابل با اشاره به اینکه تربیت نیروی ماهر متناسب با نیاز بازار یکی از راههای ایجاد اشتغال است، گفت: آموزش بازارمحور با هدف ایجاد اشتغال، تولید، بازاریابی انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: این رشته‌ها در مرکز فنی و حرفه‌ای برادران در شهرستان زابل در قالب کارگاه‌های جوشکاری، صنایع چوب، مکانیک بنزینی و دیزلی، تاسیسات لوازم خانگی، کارگاه برق و فناوری اطلاعات ارائه می‌شود.
 
بامری تصریح کرد:  آموزش‌های مهارتی تنها در مراکز فنی و حرفه‌ای ارائه نمی‌شود بلکه این آموزشها در زندانها، دانشگاهها، پادگان‌ها و مراکز ترک اعتیاد نیز ارائه می‌شود. 
وی با تاکید بر ارتقای توانایی‌های شغلی کارشناسان واحدهای صنعتی، اقتصادی و خدماتی و همچنین دانشجویان و فارغ التحصیلان تصریح کرد: مهارت‌آموزی موجب اشتغال و اشتغال نیز رفاه عمومی و توسعه را در جامعه رقم می‌زند.
انتهای پیام/خبرگزاری جوان
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 433535
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *