۰
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

واگذاری زمین به ۳۴۰ خانواده معظم شهدای سیستان و بلوچستان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از واگذاری زمین به ۳۴۰ خانواده معظم و ایثارگران شهدای استان از سال ۱۴۰۰ تاکنون خبر داد.
واگذاری زمین به ۳۴۰ خانواده معظم شهدای سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، حسینعلی کریمی بیان کرد: بر اساس بند ل ماده ۴۴ قانون برنامه پنجم توسعه، وزارت راه و شهرسازی با هماهنگی و معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تأمین مسکن اقشار ویژه واجد شرایط باقیمانده (جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، آزادگان، فرزندان شهید، فرزندان جانباز ۷۰ درصد به بالا) در قالب واگذاری زمین و مسکن مسئولیت پیدا کرد. 
 
وی ادامه داد: بر همین اساس از سال ۱۴۰۰ تاکنون اراضی موردنیاز برای تأمین مسکن ۳۴۰ خانواده از معظم شهدا و ایثارگران استان واگذار شده است. 
 
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه فضای سرزمینی سیستان و بلوچستان و ویژگی‌های خاص جغرافیایی و ژئوپلیتیکی و همسایگی آن با کشورهای افغانستان و پاکستان موقعیت امنیتی این استان را در وضعیت ویژه قرار داده که در این شرایط حساس نیروهای نظامی و امنیتی نبض امنیت را در دست گرفته و فراتر از هستی‌شان با بخشش جان و زندگی خود امنیت و آرامش را به مردم ایران هدیه کردند، این اداره کل بر خود وظیفه می‌داند با استفاده از همه ظرفیت‌ها به ارائه خدمات نظیر واگذاری زمین به خانواده معظم شهدا و ایثارگران بپردازد.

انتهای خبر/
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 453156
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *