۰
مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

بیش از ۴ هزار مورد بازرسی واحدهای صنفی سیستان و بلوچستان

مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ هزار و ۴۰۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی در استان به انجام رسیده است.
بیش از ۴ هزار مورد بازرسی واحدهای صنفی سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، منصور عدل بیان کرد: باهدف ایجاد آرامش در بازار و جلوگیری از هر گونه تخلف از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴ هزار و ۴۰۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی توسط ۴۰ تیم بازرسین سازمان جهاد کشاورزی در ۲۶ شهرستان استان به انجام رسیده است.

وی افزود: عمده بازرسی‌های انجام شده شامل محصولات لبنی و پروتئینی، نان و میوه، عرضه گوشت قرمز و مرغ تنظیم بازار از واحد تولیدی تا سطح عرضه بوده که منجر به صدور ۵۵۴ پرونده برای متخلفین گردیده است.
 
مدیر بازرسی و نظارت بر بازار سازمان جهاد کشاورزی کشف ۱۶/۵ تن عرضه خارج از شبکه آرد حمایتی توسط بازرسین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهرستان را یکی از بارزترین کشفیات سال جاری عنوان کرد.
 
عدل افزود: در شرایط کنونی بیش‌ازپیش بازار و فضای جامعه نیازمند آرامش است و هم استان‌های عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند موارد را با تلفن ۱۲۴ و یا به‌صورت حضوری گزارش نمایند و اطمینان داشته باشند به شکایت آنها رسیدگی خواهد شد.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 453140
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *