۰
مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان:

‏۳۴‏‎ ‎درمانگاه و ۲۸ مرکز مایه‌کوبی دامپزشکی در سیستان و بلوچستان فعال است

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: این استان با دارا بودن ۳۱ داروخانه دامپزشکی، ۳۴ درمانگاه و ۲۸ مرکز مایه‌کوبی دامپزشکی اقدام به ارائه خدمات دامپزشکی می‌کند.
‏۳۴‏‎ ‎درمانگاه و ۲۸ مرکز مایه‌کوبی دامپزشکی در سیستان و بلوچستان فعال است
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از عصرهامون، غلامرضا سرگزی در دیدار و نشست با واحدهای فعال بخش خصوصی، با تأکید بر هم راستا بودن اهداف بخش خصوصی و بخش دولتی در خدمت‌رسانی به مردم به لزوم همکاری و همبستگی بخش دولتی با بخش خصوص جهت پیشبرد برنامه‌های سازمان دامپزشکی کشور پرداخت.

وی افزود: در سیستان و بلوچستان تعداد ۳۱ داروخانه، ۳۴ درمانگاه، ۲۸ مرکز مایه‌کوبی وابسته دامپزشکی، ۲ آزمایشگاه دامپزشکی، سه شرکت پخش استانی دارو و واکسن و یک شعبه شرکت پخش سراسری دارو و واکسن به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مشغول هستند.

مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان در توصیه‌ای به دامداران، گفت: واکسن و داروی موردنیاز دام را تنها بر اساس نسخه دامپزشک از مراکز مجاز توزیع دارو تهیه و در هنگام خرید دارو به تاریخ انقضا و زمان پرهیز از مصرف دارو توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم به‌ویژه دامداران در صورت مشاهده هرگونه تخلف در درمانگاه‌ها و مراکز توزیع واکسن و دارو با شماره ۱۵۱۲ تماس گرفته و مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

انتهای خبر/
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 453109
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *