۰
توسعه و بهبود شاخص‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حوزه‌های مختلف

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمامی شاخص‌های توسعه بهداشتی درمانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سالهای قبل از آن بهبود را نشان می دهد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمامی شاخص‌های توسعه بهداشتی درمانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سالهای قبل از آن بهبود را نشان می دهد
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، حبیب غزنوی اظهار کرد: تمامی شاخص‌های توسعه بهداشتی درمانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سالهای قبل از آن بهبود را نشان می دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: حوزه سلامت دارای شاخص‌های مشخصی است که مبنای ارزیابی عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور است.
این مسئول ادامه داد: موفقیت حوزه سلامت در کشور و استان باعث مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی در بعد از انقلاب است.
وی با بیان اینکه در علم و فناوری در جایگاهی بالاتر از متوسط کشوری قرار داریم،  مرکز تحقیقات ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1400 و 1401 موفق به کسب رتبه اول در بین مراکز تحقیقاتی سطح کشور و جشنواره رازی شده است.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی روند رو به رشد خود راطی می کند و شاهد پیشرفت های خوبی در حوزه علم، پژوهش، فناوری و پزشکی بوده ایم گفت: بررسی تولیدات علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نشان می دهد که این دانشگاه در جمع 17 دانشگاه و دانشکده پزشکی برتر کشور قرار دارد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 453101
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *