۰

پیرو انتشار مطلبی در خصوص کنسل شدن عمل جراحی بخاطر قطع آب بیمارستان امام خمینی(ره)خاش در فضای مجازی

مدیر شبکه بهداشت و درمان خاش گفت: مشکل آب و برق در شهرستان همیشه وجود داشته و بیمارستان نیز از این امر مستثنی نیست لذا برای بیمارستان تمهیدات لازم در چنین مواردی اندیشیده شده تا مشکلی رخ ندهد.
پیرو انتشار مطلبی در خصوص کنسل شدن عمل جراحی بخاطر قطع آب بیمارستان امام خمینی(ره)خاش در فضای مجازی
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان
کردی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش گفت:
باستحضار می رساند مشکل قطع آب و برق در سطح شهر همواره وجود داشته، که بیمارستان نیز از این امر مستثنی نبوده اما در بیمارستان جهت موارد اورژانسی پیش بینی های لازم صورت گرفته و در صورت قطعی برق دیزل ژنراتورها به مدت چندین روز برق بیمارستان را تامین می نمایند کما اینکه در ماه مبارک رمضان به علت سرکابل زدن برق اصلی فشار قوی خارج از بیمارستان به مدت دو روز برق قطع بوده و دیزل ژنراتورها فعال که مشکلی جهت بیماران بوجود نیامده است.

وی اظهار کرد: در خصوص آب نیز مخزن ۱۰۰ هزار لیتری ذخیره وجود دارد علاوه برآن منبع هوایی از چاه آب بیمارستان نیز وجود دارد. در صورت قطع آب بیمارستان به مدت ۴۸ ساعت مخزن ۱۰۰ هزار لیتری پاسخگوی نیاز می باشد در مورخه ۲۷ اردیبهشت ماه، آب شهر قطع شده و همزمان پمپ آب مخزن نیز دچار سوختگی گردیده بود که حدود یک ساعت ونیم زمان جهت تعویض آن صرف گردید و بیمارستان به فعالیت عادی خود ادامه داده و حتی دیالیز بیماران نیز انجام شده است.

وی افزود:  پزشک معالج بیماران غیر اورژانسی را کنسل نموده در حالی که در همان ساعت بیماران اورژانسی در اتاق عمل مورد عمل جراحی قرار گرفته اند و مشکلی در خصوص بیماران اورژانسی وجود نداشته،گاها در صورت ایجاد مشکل در تمامی بیمارستان های کشور بخاطر در نظر گرفتن شرایط بیماران اورژانسی اعمال جراحی الکتیو کنسل می شوند تا بیماران اورژانسی که جان آنان در خطر است به مخاطره نیفتند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب: 452986
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *