۰
استاندار:

مهار تورم و رشد تولید یک فرمان از سوی مقام معظم رهبری است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: «مهار تورم و رشد تولید» یک فرمان است و همه باید در کف میدان آن را اجرا کنیم.
مهار تورم و رشد تولید یک فرمان از سوی مقام معظم رهبری است
به گزارش تفتان ما به نقل از عصرهامون، محمد کرمی در حاشیه مراسم آیین برادری و محفل انس با قرآن کریم، بیان کرد: قرآن فرمان الهی است و همه ما باید بر اساس این دستورالعمل زندگی و عمل کنیم.

وی افزود: «مهار تورم و رشد تولید» یک فرمان است و همه باید در کف میدان آن را اجرا کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: از جوانان و نوجوانان استان تقاضا می‌کنم با افکار نوآورانه و مبتکرانه خود در همه طرح‌های اقتصادی مشارکت داشته باشند.

وی با تأکید بر مشارکت مردم در اقتصاد ادامه داد: اقتصادی موفق است که مردم در آن حضور داشته باشند.

کرمی بیان کرد: به هیچ‌کس اجازه خام‌فروشی معادن را نخواهیم داد؛ لذا سرمایه‌گذاران این حوزه باید صنایع تبدیلی را به استان بیاورند.

وی با اشاره به ایجاد ۵۰۰ هکتار نخلستان در استان اذعان کرد: همه افرادی که توانمندی دارند، به میدان بیایند و از فکر جوانان نیز استفاده کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: این استان ظرفیت‌های فراوانی در حوزه شیلات و دامپروری دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: در سیستان و بلوچستان فرصت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است و خداوند رسالت سنگینی را در این حوزه بر عهده ما قرار داده است.

وی بیان کرد: امروز ملت ایران نماد وحدت امت اسلامی است؛ لذا باید همه در کنار هم باشند و برای اجرای دقیق دستورات دین مبین اسلام تلاش کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: امروز همه برادران اعم از تشیع و تسنن برای توسعه استان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی  تلاش می‌کنند که این وحدت بی‌نظیر است.


انتهای خبر/
 
شنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 452858
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *