مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برقاستان سیستان و بلوچستان:

همزمان با ساعت زمین شرکت توزیع برق سیستان‌ و بلوچستان برق ساختمان‌های خود را خاموش می‌کند

5 فروردين 1402 ساعت 15:56

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت هم زمان با رویداد جهانی ساعت زمین، برق ساختمان های اداری خود را به مدت یک ساعت خاموش می‌کند.


به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل ازروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: این شرکت هم زمان با رویداد جهانی ساعت زمین، برق ساختمان های اداری خود را به مدت یک ساعت خاموش می‌کند.

مهندس خلیل عوض زاده اظهار داشت: این اقدام از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۱:۳۰ با هدف استفاده بهینه از انرژی و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف، اهمیت برق، پاسداشت محیط زیست و جلوگیری از تغییرات اقلیمی برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از مشترکان توزیع برق سیستان‌ و بلوچستان در همراهی این اقدام، گفت: مشترکان برق این استان با هدف همراهی این حرکت جهانی، نسبت به خاموش کردن و یا کاهش حداکثری مصرف برق به مدت یک ساعت اقدام کنند.

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: خاموش کردن حتی یک لامپ روشنایی می تواند در کاهش انتشار گاز co۲ به جو موثر باشد.

وی ادامه داد: یکی از طرح های مهم شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان اجرای برنامه مدیریت سبز در سطح استان است که با حضور کارشناسان این شرکت در مدارس، ادارات، مساجد، مراکز عمومی و غیره نسبت به اهمیت مدیریت مصرف و راهکارهای ساده اما مهم این بخش اقدام می‌کنند.

📌به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، "ساعت زمین" رویدادی جهانی است که توسط صندوق جهانی طبیعت (World Wide Fund for Nature) سازماندهی شده است.


انتهای خبر/


کد مطلب: 452795

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/452795/همزمان-ساعت-زمین-شرکت-توزیع-برق-سیستان-بلوچستان-ساختمان-های-خود-خاموش-می-کند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir