۰
بمناسبت نیمه شعبان و هفته جوان برگزار شد؛

جوانان نقش آفرینان اصلی در پیشرفت یک جامعه هستند

فرماندارتفتان گفت: دانشجویان و قشر جوان نقش آفرینان اصلی در عرصه سازندگی و پیشبرندگی جامعه هستند که باید توجه ویژه به این قشر داشته باشند.
جوانان نقش آفرینان اصلی در پیشرفت یک جامعه هستند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان بمناسبت نیمه شعبان و هفته جوان با دانشجویان و جوانان نخبه شهرستان تفتان دیدار کرد و با اشاره به نقش جوانان در سازندگی و پیشرفت کشور گفت: مطالبه گری جوانان در عرصه مجازی و حقیقی اقدامی شایسته و با ارزش است که باید به آنها بها داده شود تا جوانان بتوانند به خواسته های خود برسند.

شهنوازان اظهار کرد: باید از ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان در راستای سازندگی و آبادانی استفاده کرد چرا که تنها قدرت سازنده یک جامعه نیروی انسانی فعال آن است که باید در راستای خدمت به مردم بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

در پایان میربلوچزهی مسؤل کتابخانه شهید رجایی شهرستان تفتان با اشاره به تاثیر مطالعه و کتاب خوانی از عضویت رایگان  دانشجویان و جوانان در کتابخانه نام برد و گفت: بمناسبت هفته جوان و در راستای گسترش فرهنگ کتاب خوانی عضویت و استفاده از کتابخانه بصورت کاملا رایگان در جهت بهره گیری جوانان خواهد بود.

شایان ذکر است تجلیل از دانشجویان، نام آوران، نخبه ها  و جوانان شاغل در دستگاه های اجرایی از سایر برنامه های اجرایی در مراسم بوده است‌.
انتهای خبر/
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 452718
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *