۰
​رفع محرومیت از امهم اقداات نماینده در مجلس؛

بدنبال افزایش ۴ برابری سرانه گاز رسانی رشد و‌توسعه استان سیستان و بلوچستان محقق خواهدشد

حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه نیاز روستاهای کوهستانی و صعب العبور رشد و توسعه استان سیستان و بلوچستان محقق خواهد شد.
بدنبال افزایش ۴ برابری سرانه گاز رسانی رشد و‌توسعه استان سیستان و بلوچستان محقق خواهدشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما، اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات حوزه انتخابیه در حوزه گاز با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ درباره افزایش ۴ برابری سرانه گاز رسانی به روستاهای کوهستانی و صعب العبور  در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به یقین به دنبال این مصوبه سال آینده شاهد گاز رسانی به مناطق کثیری از استان سیستان و بلوچستان خواهیم بود و این مسئله رشد و توسعه استان را بدنبال خواهد داشت.

نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: روزهای اخیر در بسیاری از شهرهای پر جمعیت استان سیستان و بلوچستان شاهد یک مسئله همیشگی و جلوه دیگری از محرومیت در این استان بودیم.

وی افزود: صف های طویل دریافت کپسول گاز که با آغاز فصل سرما دوباره تشدید شده است اما به یاری خدا در پی این مصوبه که با احتمال بسیار در صحن نیز به تصویب رسیده و در ادامه شورای نگهبان نیز با آن موافقت خواهد کرد در آینده نه چندان دور دیگر شاهد این صف ها و نخواهیم بود.

وی همچنین به پیگیری در مجلس کمیسیون پیرو بند(د) تبصره یک لایحه بودجه در بخش هزینه ای وزارت نفت را مکلف کرد تا از طریق شرکت دولتی تابعه و از محل سهم ۱۴/۵ درصدی خود تا میزان 30 هزار میلیارد ریال را جهت گاز رسانی به روستاها و اتمام طرح های نیمه تمام گاز رسانی و تداوم گاز رسانی با اولویت گاز رسانی به شهرها و روستاهای استان و جنوب کرمان و شرق هرمزگان و گاز رسانی داخلی منازل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی و روستاهای مناطق کوهستانی و صعب العبور حداقل چهار برابر سرانه اقدامات لازم را به عمل بیاورد.


انتهای خبر/
سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 452596
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *