۰

برگزاری کارگروه آرد،گندم و نان شهرستان خاش/ کیفیت نان بر پایه فضای رقابت و نظر سنجی بالا خواهد رفت

صالحی فرماندار خاش گفت: باید برنامه ریزی ها و اجرای وظایف ما بر اساس مطالبات به حق مردم باشد و در حال حاضر توزیع آرد و پخت نان با کیفیت در اولویت است.
برگزاری کارگروه آرد،گندم و نان شهرستان خاش/ کیفیت نان بر پایه فضای رقابت و نظر سنجی بالا خواهد رفت
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،  به نقل از روابط عمومی فرمانداری جلسه کارگروه آرد، گندم و نان با حضور فرماندار و اعضای کارگروه پس از نشست استانی در همین راستا که بصورت ویدئو کنفرانس اجرا شد در جهت حل مشکلات و معضلات  آرد و نان همچنین بالابردن کیفیت نان در سطح نانوایی های شهرستان برگزار شد.

صالحی فرماندار خاش اظهار کرد: پایش و نظارت بر سطوح مختلف تأمین، پخت، و توزیع نان همچنین دسترسی عادلانه مردم به نان با کیفیت با توجه به طرح هوشمند سازی لازم است چرا که شهروندان حق دارند از نان با کیفیت و خوب استفاده کنند.

وی افزود: با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه آرد و نان می بایست کیفیت نان بر پایه رقابت و نظر سنجی مردم بالا رود و برنامه ریزی و اجرای وظایف براساس مطالبات به حق مردم باشد.

فرماندار خاش پخت نان باکیفیت، توزیع و دسترسی عادلانه را از اولویت های مهم کارگروه دانست و گفت: این مطالبه به حق شهروندان است که بخواهند نان باکیفیت و خوب استفاده کنند.

وی ادامه داد: کمبود مربوط به سهمیه آرد  و...را با در نظر گرفتن ۴۶هزار نفر اتباع غیر ایرانی ساکن شهرستان به استثنای جمعیت شناور خدمت مدیران استانی منعکس و در پی افزایش سهمیه تخصیص بر اساس سهمیه واقعی شهرستان متناسب با جمعیت آن هستیم.

این مقام مسؤل با بیان اینکه باید اعلام وصولی آرد و انتقالی به انبار خبازی ها مد نظر قرار گیرد گفت: به هیچ وجه انباشت نان در نانوایی به جهت ارسال به شرکت ها، کوره ها، و...قابل قبول نیست مگر خبازی هایی که توسط اداره غله مشخص شده اند همچنین در صورت مشاهده انباشت نان در خبازی و گزارش مردمی اقدام جدی صورت خواهد گرفت.

صالحی در پایان اتصال هرچه سریعتر خبازی ها به گاز شهری را خواستار شد و گفت: تمام نانوایی ها باید به یکسان سازی تابلوهای خبازی و درج تمامی اطلاعات به همراهQRکد جهت دسترسی مردم و اعلام شکایت  و رضایتمندی اقدام کنند و در صورت رعایت تمامی قوانین و شرایط به نانوایی های قانونمند سهمیه تشویقی اعطا خواهد شد.

 
انتهای خبر/
شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۴
کد مطلب: 452489
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *