۰
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی:

تلاش مسؤلین مساوی با بالارفتن کیفیت زندگی شهروندان/افتتاح خط 230کیلو وات زاهدان میرجاوه

حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس گفت: با توجه به نیاز منطقه و وجود مشکلات در راستای رفع آنها و با هدف بالا بردن سطح رفاه شهروندان افتتاح و انتقال این خط برق انجام گرفته است.
تلاش مسؤلین مساوی با بالارفتن کیفیت زندگی شهروندان/افتتاح خط 230کیلو وات زاهدان میرجاوه
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، با توجه به افتتاح و انتقال خط برق 230کیلو ولت زاهدان میرجاوه عصر سه شنبه ۴بهمن ماه اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، گفت: افتتاح این خط انتقال برق با حضور  مخبرمعاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو، وزیر نفت و سایر مسؤلین با هدف کاهش مشکلات مردم منطقه بهبود و بالابردن کیفیت زندگی آنها انجام گرفت چرا که برق امروزه از مهمترین نیازها برای زندگی بشمار میرود.

وی اظهار کرد: ناپایداری شبکه برق میرجاوه طی سال های گذشته با توجه به شرایط جوی مشکلات عدیده ای را برای مردم شهرستان بوجود آورده است.

حسین زهی افزود: بر اساس برآورد و نیاز مردم شهرستان با پیگیری های مستمر توانستیم اعتبار لازم برای خط انتقال برق230کیلووات را تأمین کنیم.


نماینده مردم در مجلس به تامین و پایداری شبکه برق میرجاوه و واحدهای صنعتی منطقه اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم ادامه خط را تا منطقه مرزی روتک خاش با توجه به شرایط جوی و مشکلات شبکه برق احداث کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این خط با قابلیت صادرات برق احداث شده است با زیرساخت های مناسب از ظرفیت این خط جهت صادرات برق به کشور پاکستان نیر میتوان استفاده کرد.
 
انتهای خبر/
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب: 452481
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *