۰
فرمانده انتظامی شهرستان خاش:

عامل تیراندازی در" خاش" به دام افتاد

حبیب رازدار از دستگیری شرور 52 ساله که با تیراندازی به سمت شهروند خاشی موجب رعب و وحشت عموم شده بودند در اقدام ضربتی ماموران انتظامی این شهرستان خبرداد.
عامل تیراندازی در" خاش" به دام افتاد
به گزارش تفتان ما به نقل از عصرهامون، حبیب رازدار بیان کرد: در پی اعلام یک مورد تیر اندازی به طرف شهروندی در یکی از محلات شهر اسماعیل آباد خاش موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران پلیس در صحنه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو 405 با اسلحه کلت به سمت شهروندی تیراندازی و از صحنه متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: در اين راستا با کار شبانه روزي و اقدامات فني صورت گرفته توسط ماموران پلیس در نهايت، عامل 52 ساله این تیراندازی شناسايي و با هماهنگي قضائي در يک عمليات غافلگيرانه و ضربتی در یکی از محلات شهرستان دستگير شد و از وی 2 قبضه سلاح کلت ، 3 تیغه خشاب و 9 عدد فشنگ جنگی کشف گردید.

رازدار با بیان اینکه علت و انگیزه این تیراندازی را اختلاف قبلی عنوان نمود خاطر نشان کرد؛ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش در خاتمه افزود: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت، ارتقاء احساس امنيت شهروندان با هر نوع بي نظمي و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله مي كند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب: 452310
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *