۰
در حاشیه بازدید چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مطرح شد؛

در حاشیه بازدید چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مطرح شد؛

جلیل شهریاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خلاء های موجود در فضای مجازی با تولید آثار اثرگذار پر شوند، گفت: شرکت کنندگان در این رویداد موضوعاتی را انتخاب کرده بودند که نیاز امروز جامعه بود.
در حاشیه بازدید چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج مطرح شد؛
به گزارش تفتان ما به نقل از عصرهامون، جلیل شهریاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بسیج و احساس مسئولیتی که درخصوص آموزش سواد رسانه ای و تولید محتوا وجود دارد، بیان کرد: ‏یکی از مهم ترین موضوعات اثرگذار که باید در جامعه دنبال شود و تاثیر مثبت در سطح منطقه، ملی و جهانی دارد تولید ‏محتوای رسانه است‎.
 
وی با بیان اینکه رسانه امروز حرف اول را در فعالیت های جامعه دارد، افزود: رسانه یک برنامه ارتباطی دو سویه با جامعه ‏ایجاد می کند که فعالیت ها، عملیات و اقدامات جامعه مخاطب را در جریان رخ دادها قرار می دهد‎.
 
این مسئول ادامه داد: زمانی در تولید محتوا و تربیت نیرو می توانیم موفق باشیم و حرف برای گفتن داشته باشیم که زمینه فعالیت در ‏عرصه تولید محتوا را خالی نکنیم؛ اگر ما تولید نکنیم دیگران برای ما محتوا تولید می کنند‎.
 
شهریاری گفت: با توجه به اینکه سازمان فضای مجازی بسیج چهار سال متوالی رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال را برگزار می ‏کند این اتفاق مهم جای خرسندی بسیاری دارد چراکه اکثر شرکت کنندگان در این رویداد در رده سنی نوجوانان و جوانان هستند‎.
 
وی اذعان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی علاوه برشناسایی افراد مستعد، فرصتی مناسب برای کشف تخصص های خاصی در ‏زمینه تولید محتوا و همچنین ورود به بازارهای کار است.‏‎
 
مدیرکل فنی و حرفه ای استان افزود: رسانه اگرچه موضوع مهمی است اما تربیت نیرویی که بتواند تامین محتوا کند مهم تر است؛ ‏چنان که در سال های اخیر دیدیم جوانان برومند کشورمان در سطح جهانی 6 مدال در حوزه فناوری اطلاعات کسب کردند که ‏نشان از حرف برای گفتن در سطح جهانی دارد‎.
 
وی با بیان اینکه برای ایجاد تولید محتوا محدودیت سنی وجود ندارد، اذعان کرد: با توجه به اینکه شرایط محدود کننده شغلی در حوزه کسب و کار و کارآفرین وجود دارد می توانیم در موضوع تولید محتوا کار بسیار گسترده ای انجام دهیم و مشاغل فراوانی را شاهد باشیم پس همه افراد در همه رده سنی می توانند خود را محک بزنند.
 
شهریاری خاطرنشان کرد: تولید محتوا نیاز به ساختار، فضا و امکانات خیلی گسترده ای ندارد و فارغ از تمام مرزهای جغرافیایی سفارشات در حد ملی و جهانی گرفت و درآمد و کسب و کار پایدار بدست آورد.
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 452308
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *