۰
در دوازدهمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

پرچم مطالبه گری باید در دست مدافعان انقلاب اسلامی باشد

احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پرچم مطالبه گری باید در دست مدافعان انقلاب اسلامی باشد گفت: اندیشه ورزان و متخصصان انقلابی و بسیجی باید پرچم مطالبه گری را باید در دست داشته باشند و اگر به زمین بگذارند افرادی بر می دارند که هدفشان رفع مشکلات مردم نیست.
پرچم مطالبه گری باید در دست مدافعان انقلاب اسلامی باشد
به گزارش تفتان ما به نقل از زاهد نیوز، احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در دوازدهمین اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان بیان کرد: فرازی از بیانات ارزشمند ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله) می فرمایند بسیج می تواند دستگا های مسئول را هم در جهت دهی در هدف گذاری در عمل یاری دهند.

وی افزود: رهبر انقلاب در فرازی از بیانات فرمودند هر کشوری مسائلی دارد امروز ما هم مشکلاتی داریم و فردا مشکلاتی خواهیم داشت و همه کشورهای دنیا همینطور هستند مشکلاتی دارند که باید حل شوند، این مشکلات به صورت علمی حل شود اگر به صورت غیرعاملانه، غیر مودبرانه، بدون فکر و غیر خردمندانه وارد این مشکلات شود حل نخواهد شد.

فرمانده سپاه سلمان با اشاره به پرچم مطالبه گری را که همه مدافعان انقلاب اسلامی در دست داشته باشند، تصریح کرد: صاحب نظران، اندیشه ورزان و متخصصان انقلابی و بسیجی باید پرچم مطالبه گری را باید در دست داشته باشند و اگر به زمین بگذارند ممکن است این پرچم را افرادی بردارند که هدفشان رفع مشکلات مردم نیست هدفشان معارضه و مقابله با اسلام و با جمهوری و نظام اسلامی است و نباید بگذاریم این اتفاق بیافتد.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمان دادند در حوزه های مختلف و جهت دهی در هدف گذاری و عمل دولت را یاری کنید و پرچم مطالبه گری را برافراشته داشته باشید و امیدواریم با اهتمام جدی از این فرصت استثنایی که نصیب همه ما شده بتوانیم در جهت حل مسائل موجود به دولت کمک کنیم و به متولیان یاری برسانیم.  

انتهای پیام/

 
چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 452148
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *