۰
معاون بنیاد مهدویت سیستان و بلوچستان:

دشمنان اسلام با ترويج فیلم های شیطان پرستی به دنبال تضعیف باور ظهور امام زمان(عج) هستند/ راه اندازي دفتر بنياد مهدويت در شهرستان خاش

معاون بنیاد مهدویت استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان اسلام با ترويج فیلم های شیطان پرستی به دنبال تضعیف باور ظهور امام زمان(عج) هستند و بدون شك مسئله انتظار مهمترين ابزار پويايي، شكوفايي و تعالي يك جامعه است.
دشمنان اسلام با ترويج فیلم های شیطان پرستی به دنبال تضعیف باور ظهور امام زمان(عج) هستند/ راه اندازي دفتر بنياد مهدويت در شهرستان خاش
به گزارش تفتان ما، منصور نیک پناه در نشست شوراي مشورتي بنياد حضرت مهدي موعود(عج) شهرستان خاش كه در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار كرد: بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) در سال ۷۹ با پیشنهاد حجت الاسلام قرائتی و موافقت رهبر معظم انقلاب و با همکاری برخی از شخصیت های دینی، علمی و فرهنگی کشور تاسیس شد.

وي با بيان اينكه دشمنان اسلام با ترويج فیلم های شیطان پرستی به دنبال تضعیف باور ظهور امام زمان(عج) هستند، تصريح كرد: اين بنياد با هدف گسترش و تعمیق فرهنگ مهدوی و آشناسازی اقشار جامعه به ویژه نسل جوان با معارف مهدویت راه اندازي شده است.

نيك پناه وي با تاكيد بر راه اندازي دفتر بنياد مهدويت در شهرستان خاش، ادامه داد: بايد همه مسئولين و دستگاه هاي اجرايي در اين خصوص همكاري لازم را داشته باشند.

وي با بيان اينكه یکی از وظایف بنیاد مهدویت معرفی شخصیت حضرت مهدي(عج) است، گفت: حضرت مهدي(عج) دارای یک زندگی منحصر به فردی است که به خواست و مشیت پروردگار متعال در غیبت کبری به سر می برند.

حضرت مهدي(عج) حجت خدا بر مردم است
امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش نيز در ادامه اين نشست، با بيان اينكه امام زمان(عج) اگرچه از نگاه ها پنهان است اما جهان از وجود امام بزرگوار همچون خورشیدی از پشت ابرها از پشت ابرها بهره می گیرد، افزود: مهدویت مسئله مشترک دنیای اسلام است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: حضرت مهدي(عج) حجت خدا بر مردم است و روزی از پس پرده غیبت به امر الهی ظهور خواهد کرد و دنیا را پر از عدل خواهد کرد همانگونه که ظلم و جور بر جهان حاکم شده است.

وي با بيان اينكه باید تفکر مهدویت را در جامعه تقویت کنیم تا همه عاشق امام زمان (عج) شوند و بعد برای آن جامعه برنامه‌ریزی کنیم، ادامه داد: مردم در زمان غیبت حضرت مهدي(عج) وظایف مهمی دارند و انتظار فرج از بزرگترین عبادات شمرده شده است.

حجت الاسلام دهقان با اشاره به آیه ۵ سوره قصص، خاطرنشان كرد: مشیت پروردگار بر این است که آینده از آن مستضعفین باشد و حضرت مهدي(عج) زماني ظهور کنند حق مظلوم را از  ظالم خواهند ستاند.
 
دشمنان به دنبال ايجاد تفرقه بين اهل تشيع و تسنن هستند
فرماندار شهرستان خاش در ادامه اين نشست، با قدرداني از فعالیت‌های بنیاد در اين شهرستان، گفت: اختلاف افکنی در باور شیعه و سنی در زمینه ظهور حضرت مهدي(عج) از مهم ترین محور های انحرافی در دنیای اسلام  است.

محمداكبر چاکرزهی تصريح كرد: جهان اسلام با محور وحدت شروع شده و در عقیده خود استکبار نهادینه شده است که دنیا در مسیر وحدت قرار خواهد گرفت.

وي اظهار كرد: اجرای چنین برنامه‌هایی در سطح شهرستان امید و نشاط را در جامعه ایجاد می‌کند  و سبب پویایی جامعه می‌شود.

گفتني است؛ در ادامه اين نشست ساير شركت كنندگان در خصوص راه اندازي دفتر مهدويت در اين شهرستان و نحوه برگزاري مراسمات بحث و تبادل نظر كردند.

انتهای پیام/
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۲
کد مطلب: 451546
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *