امام جمعه شهرستان خاش:

هيات مذهبي نقش بسيار مهمي در تقويت و اشاعه فرهنگ ديني در جامعه دارند/ بايد زمینه جذب و فعالیت جوانان در مساجد فراهم شود

2 بهمن 1396 ساعت 8:00

امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: هيات مذهبي نقش بسيار مهمي در تقويت و اشاعه فرهنگ ديني در جامعه دارند و لذا بايد در راستاي ترويج مسائل مذهبي تلاش كنند.


به گزارش  تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در نشست برنامه ريزي هيات مذهبي شهرستان خاش، با تاكيد بر برگزاری باشکوه  مراسمات و مناسبتهای ملی در سطح اين شهرستان، اظهار كرد: كليه مراسمات باید با حمایت دستگاه‌ های نظارتی و به صورت كاملا مردمی برگزار شود.

وی با اشاره به همکاری بسيار خوب هیات مدهبي خاش در برگزاری تجمعات و مراسمات ملی در سال اخير،  گفت: برگزاری باشکوه این مراسمات نیازمند اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی است.

حجت الاسلام دهقان تصريح كرد: نقش هیئت های مذهبی در ترویج فرهنگ دینی  بسیار زياد هستند و  این هیات تاثیر به سزایی را در فضای اجتماعی دارند.

وي با بيان اينكه بايد در مسئله فرهنگي بيشتر از قبل كار شود، ادامه داد: تجمع هیات ملی و مذهبی شهرستان خاش نمونه‌ ای کامل از وحدت و همدلی است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش با بيان اينكه مراسمات ايام الله دهه مبارك فجر بايد با برنامه ريزي درست و گسترده برگزار شود، گفت: باید هیئات های مذهبی برای ایجاد یک تحول عظیم اجتماعی و فرهنگی به صورت شبکه اجتماعی كار كنند.

امام جمعه شهرستان خاش اذعان كرد: هیئت مذهبی باید مانند فرشتگان بال های خود را بر روی کودکان و نوجوانان باز و از آنها دعوت کنند تا وارد هيات شوند و در حوزه فرهنگ مسئولان و مردم  یک وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام دهقان لازمه برگزاری پرشور مراسمات ملي و مذهبي را حضور هیات در این مراسم دانست و اظهار كرد: می ‌توان با پیگیری ‌های لازم این مراسمات را از شبکه هامون پخش کرد.

گفتني است؛ در پايان اين نشست " خواجه علی" به عنوان رئيس شوراي هيات مذهبي، حجت الاسلام رحماني نائب رئيس و محمد آبسواران دبير اين شورا معرفي شدند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 451520

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/451520/هيات-مذهبي-نقش-بسيار-مهمي-تقويت-اشاعه-فرهنگ-ديني-جامعه-بايد-زمینه-جذب-فعالیت-جوانان-مساجد-فراهم-شود

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir