۰
امام جمعه شهرستان خاش:

هيات مذهبي نقش بسيار مهمي در تقويت و اشاعه فرهنگ ديني در جامعه دارند/ بايد زمینه جذب و فعالیت جوانان در مساجد فراهم شود

امام جمعه و رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: هيات مذهبي نقش بسيار مهمي در تقويت و اشاعه فرهنگ ديني در جامعه دارند و لذا بايد در راستاي ترويج مسائل مذهبي تلاش كنند.
هيات مذهبي نقش بسيار مهمي در تقويت و اشاعه فرهنگ ديني در جامعه دارند/ بايد زمینه جذب و فعالیت جوانان در مساجد فراهم شود
به گزارش  تفتان ما، حجت الاسلام غلامرضا دهقان در نشست برنامه ريزي هيات مذهبي شهرستان خاش، با تاكيد بر برگزاری باشکوه  مراسمات و مناسبتهای ملی در سطح اين شهرستان، اظهار كرد: كليه مراسمات باید با حمایت دستگاه‌ های نظارتی و به صورت كاملا مردمی برگزار شود.

وی با اشاره به همکاری بسيار خوب هیات مدهبي خاش در برگزاری تجمعات و مراسمات ملی در سال اخير،  گفت: برگزاری باشکوه این مراسمات نیازمند اطلاع رسانی مناسب از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی است.

حجت الاسلام دهقان تصريح كرد: نقش هیئت های مذهبی در ترویج فرهنگ دینی  بسیار زياد هستند و  این هیات تاثیر به سزایی را در فضای اجتماعی دارند.

وي با بيان اينكه بايد در مسئله فرهنگي بيشتر از قبل كار شود، ادامه داد: تجمع هیات ملی و مذهبی شهرستان خاش نمونه‌ ای کامل از وحدت و همدلی است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش با بيان اينكه مراسمات ايام الله دهه مبارك فجر بايد با برنامه ريزي درست و گسترده برگزار شود، گفت: باید هیئات های مذهبی برای ایجاد یک تحول عظیم اجتماعی و فرهنگی به صورت شبکه اجتماعی كار كنند.

امام جمعه شهرستان خاش اذعان كرد: هیئت مذهبی باید مانند فرشتگان بال های خود را بر روی کودکان و نوجوانان باز و از آنها دعوت کنند تا وارد هيات شوند و در حوزه فرهنگ مسئولان و مردم  یک وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

حجت الاسلام دهقان لازمه برگزاری پرشور مراسمات ملي و مذهبي را حضور هیات در این مراسم دانست و اظهار كرد: می ‌توان با پیگیری ‌های لازم این مراسمات را از شبکه هامون پخش کرد.

گفتني است؛ در پايان اين نشست " خواجه علی" به عنوان رئيس شوراي هيات مذهبي، حجت الاسلام رحماني نائب رئيس و محمد آبسواران دبير اين شورا معرفي شدند.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب: 451520
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *