۰
مدیرکل راه آهن جنوب شرق كشور:

مسير راه آهن زاهدان به میرجاوه بزرگترین خط عریض راه آهن کشور است/ اجرای خط ریلی گردشگری از دهستان تمين به شهرستان خاش

مدیرکل راه آهن جنوب شرق كشور گفت: مسير راه آهن زاهدان به میرجاوه بزرگترین خط عریض راه آهن کشور است و بيشترين ارتباطات و تبادلات تجاری و اقتصادی اين مسير به كشورهاي پاكستان انجام مي شود.
مسير راه آهن زاهدان به میرجاوه بزرگترین خط عریض راه آهن کشور است/ اجرای خط ریلی گردشگری از دهستان تمين به شهرستان خاش
مجيد ارجوني در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  با بيان اينكه راه آهن نقش مهمی در جابجایی مسافر و کالا دارد، اظهار كرد: به زودی شاهد اجرای خط گردشگری از دهستان تمين به شهرستان خاش خواهیم بود که وجود این خط سبب جذب توریسم برای سيستان و بلوچستان مي شود.
 
وي با بيان اينكه راه آهن جنوب شرق با دوخط عریض و نرمال در حال حاضر مشغول به فعالیت است، تصريح كرد: بزرگترین خط عریض راه آهن کشور مربوط به راه آهن زاهدان به میرجاوه است.
 
ارجوني ادامه داد: در حال مکاتبه با راه آهن جمهوری اسلامی هستیم که بتوانیم در آینده خط عریض زاهدان به میرجاوه را به خط نرمال تبدیل کنیم.
 
وي بيان كرد: قطارهای که در مسیر زاهدان به میرجاوه رفت و آمد می کنند حامل نفت، گاز، گندم، کنجد و مواد پتروشیمی هستند که به کشور پاکستان صادر می شود.
 
مدیرکل راه آهن جنوب شرق كشور خاطرنشان كرد: ارتباط ايران اسلامي با كشور پاكستان بسیار خوب است و ارتباطات و تبادلات تجاری و اقتصادی خوبی با این کشور داریم.
 
وي با بيان اينكه راه آهن سيستان و بلوچستان به سمت توسعه در حال حرکت است، اظهار كرد: در آینده شاهد راه اندازي مسير راه آهن چابهار به زاهدان خواهيم بود.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 442149
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *