۰
مديرعامل شركت سيمان خاش:

صعود تيم كوهنوردي كارخانه سيمان خاش به قله ۴۰۵۰ متری تفتان/ كوهنوردي بهترين ورزش براي سلامتي است

مديرعامل شركت سيمان شهرستان خاش گفت: تیم کوهنوردی اين شركت به مناسبت گرامیداشت هفته صادرات به قله ۴۰۵۰ متری تفتان صعود کرد.
  صعود تيم كوهنوردي كارخانه سيمان خاش به قله ۴۰۵۰ متری تفتان/ كوهنوردي بهترين ورزش براي سلامتي است
خسرو جامعي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما , با اشاره به صعود تيم كوهنوردي كارخانه سيمان شهرستان خاش به قله تفتان، اظهار كرد: تفتان، تنها آتشفشان فعال در ایران به شمار می‌رود و این کوه با ارتفاع ۴۰۴۲ متر از سطح دریا در میان بلندترین کوه‌های ایران جای می‌گیرد،
 
وي با بيان اينكه نشان دادن جاذبه هاي طبيعي و زيست محيطي منطقه تفتان خاش از ساير اهداف برگزاري اين صعود بود، تصريح كرد: اين برنامه به مناسبت هفته صادرات انجام شده است.
 
جامعي گفت: کوهنوردی از ورزش‌های مهیج در کشور است که هیجان زیادی دارد و بر همین اساس این ورزش در شهرستان خاش با وجود قله تفتان طرفداران زیادی دارد.
 
 

 
وي  اذعان كرد: نابودی تنوع زیست محیطی به دلیل شرایط طبیعی و نیز دخالت انسان، جزیره ای شدن زیستگاه ها، کوچک شدن مناطق و منابع طبیعی زیر نظر محیط زیست از دغدغه های کار ما است.
 
مديرعامل شركت سيمان شهرستان خاش  اظهار كرد: طبیعت میراث ما نیست که اختیار کامل آن را داشته باشیم بلکه امانتی است که از گذشتگان تحویل گرفته ایم و اگر امانتدار خوبی باشیم باید طبیعت را با تمام زیبایی هایش به آیندگان که فرزندان خود ما هستند تحویل دهیم تا آنان از این نعمت الهی بر خوردار شوند.
 
 

 
.

 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 441724
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *