۰
درراستای عدم استفاده از ماهواره

راه اندازي شبكه هاي دیجیتال در بزرگترين دهستان شهرستان خاش/ شبکه دیجیتال از گسترش ماهواره جلوگیری می کند

بخشدار مركزي خاش گفت: سامانه دیجیتال دریافت شبکه های صدا و سیما در دهستان بزرگ سنگان راه اندازي شد.
راه اندازي شبكه هاي دیجیتال در بزرگترين دهستان شهرستان خاش/ شبکه دیجیتال از گسترش ماهواره جلوگیری می کند
مجتبي شجاعي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: با عنایت به اینکه بسیاری از ساکنین دهستان سنگان بخش مركزي خاش از تماشای برنامه های تولیدی و غيره شبکه های سراسری و استانی صدا و سیما به صورت کامل برخوردار نبودند در این راستا با پیگیری شورای مرکزی دهستان سنگان و حمایت همه جانبه معاونت فنی صدا و سیما در هفته گذشته فرستنده دیجیتال راه اندازی شد.
 
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم با رفع مشکلات و کمبودها در ابعاد مختلف و با حمایت مسئولین، دهستان سنگان را با توجه به پتانسیل های موجود در این دهستان به مردم عزیز ایران از طریق صدا و سیما و همایش ها معرفی می كنيم.
 
شجاعي گفت: مردم دهستان سنگان در حال حاضر می توانند از طریق گیرنده های دیجیتال خود 20 شبکه تلویزیونی و 26 شبکه رادیویی را دریافت کنند.
 
وی افزود: نوسان و قطعی شبکه ها که همواره از مشکلات مردم این دهستان بود با بهره برداری از این طرح رفع شد.
 
بخشدار مركزي خاش اذعان كرد: در سیستم دیجیتال، علاوه بر کیفیت برتر صدا و تصویر نسبت به سیستم آنالوگ، امکان دریافت تعداد شبکه های رادیویی و تلویزیونی بیشتر نیز وجود دارد.
 
شجاعي با اشاره به جشنوار انار سنگان، اظهار كرد: با برگزاري اين جشنواره توانستيم ضمن معرفي دهستان سنگان به همه مردم ايران، انار و محصولات توليدي انار را نيز به ساير نقاط كشور معرفي و برنامه ريزي جهت  صادرات اين محصولات به ساير استان ها نيز انجام شود.
 
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 441578
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *