۰

وظیفه خبرنگاران تزریق امید و نشاط در جامعه است/خبرنگاران در راستای تقریب و وحدت قلم برنند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید در راستای تقریب و وحدت قلم برنند، گفت: وظیفه خبرنگاران ایجاد امید و نشاط و ترویج همگرایی در جامعه است.
وظیفه خبرنگاران تزریق امید و نشاط در جامعه است/خبرنگاران در راستای تقریب و وحدت قلم برنند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،سردار حسین معروفی امشب در مراسم روز خبرنگار که در مجتمع تفریحی باغ امام علی (ع) در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: شغل خبرنگاری شغل نیست، رسالت خبرنگاری عین عبادت است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خبرنگاران با کمترین امکانات بسیجی وار در این استان فعالیت می‌کنند، افزود: فرهنگ بسیجی یعنی جهاد، یعنی به سادگی از کنار مشکلات مردم نگذشتن و این یک منطق برگرفته از شهدا است.
این مسؤول ادامه داد: آتش به اختیار یعنی باید رسالتمان را به زیبایی انجام دهیم، وظیفه خبرنگاری ایجاد امید و روحیه نشاط و شادابی در جامعه و جلوگیری از واگرایی و ترویج همگرایی است.
وی بیان کرد: دشمن در این استان دو هدف راهبردی دارد، انشقاق و اختلاف مذهبی یکی از برنامه‌های دشمن است، دشمن هر فرصتی برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌کند.
معروفی با بیان اینکه کار فرهنگی کار انسان ساز است، گفت: دشمن برای براندازی انقلاب و نظام اسلامی برنامه دارد، دشمن به دنبال طرح بلوچ و سیستانی است.
وی افزود: خبرنگار باید اخبار را جهت دهی و هدایت کند، جریان ساز و تحلیل گر باشد، خبرنگاران اگر بخواهند موفق باشند باید راهبردی عمل کنند، دشمن را بشناسند و بعد جهت دهی و تحلیل کنند تا در زمین دشمن بازی نکنند.
وی با تاکید بر اخلاق مداری در رسانه‌ها، بیان کرد: خبرنگاران در راستای تقریب و وحدت قلم برنند.



در پایان این مراسم از خبرنگاران مطبوعات، صدا و سیما و خبرگزاری‌ها به ویژه خبرنگاران خبرگزاری فارس تجلیل شد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب: 440648
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *