۰
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه خاش:

دهه کرامت فرصتی برای احیای ارزش‌ های الهی است/ بانوان بايد حضرت معصومه(س) را الگوي خود قرار دهند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: دهه کرامت فرصتی برای احیای ارزش‌ های الهی است و دین اسلام محمدي جایگاه والایی برای زنان قائل شده است.
دهه کرامت فرصتی برای احیای ارزش‌ های الهی است/ بانوان بايد حضرت معصومه(س) را الگوي خود قرار دهند
به گزارش تفتان ما، سرهنگ پاسدار حسن فضلي در مراسم جشن كرامت و همايش گوهر و عفاف كه در كانون فرهنگي ورزشي سپاه خاش برگزار شد، با بيان اينكه دهه کرامت هدیه کردن شادی به جهان اسلام است، اظهار كرد: مؤمنان به برکت مناسبت‌های این دهه و با درس آموزی از مکتب اهل بیت(ع) شادی مدنظر امامان معصوم را در جامعه نشان می‌دهند.
 
وي با بيان اينكه در اسلام اهمیت بسیاری به زنان داده شده است، تصريح كرد: دین اسلام محمدي جایگاه والایی برای زنان قائل شده است.
 
سرهنگ پاسدار فضلي خاطرنشان كرد: پیش از اسلام زنان در جامعه جایگاهی نداشته و زنده به گور کردن دختران در دوران جاهلیت مرسوم بوده و پس از ورود دين اسلام ارزش، اهمیت و عزت خاصی از سوی دین مبین اسلام به زنان داده شد.
 

 
 
وي بيان كرد: نبي مكرم اسلام(ص) هميشه بر نقش و رحمت و برکت زن و دختر در تمامي مراحل زندگی تاکید داشتند و نمونه بارز آن بوسیدن دست دختر گرامی خویش حضرت زهرا (س) است که او را ریحانه دل خود می دانست.
 
* نقش جهادی زن در خدمت به بنیان خانواده و آیین خوب همسرداری مهم است
امام جماعت مسجد علي ابن ابيطالب(ع) روستاي عباس آباد شهرستان خاش  نيز در ادامه اين مراسم اظهار كرد: نقش جهادی زن در خدمت به بنیان خانواده و آیین خوب همسرداری بسيار مهم است كه زنان و دختران ایرانی نمونه بارز این نقش هستند.
 
حجت الاسلام حسن درويش زائي بيان كرد: دیدن یک الگو کامل در کنار انسان می‌تواند از نظر تربیتی اثر زیادی در تربیت دختران ما داشته باشد، علاوه بر این زندگی در کنار یک انسان پاک مراقبت می‌آورد.
 

 
وي اظهار كرد: معمولاً انسان وقتی به دیدار یک انسان بزرگ و با کمالات می‌رود خیلی در رفتار و کردار خود مراقبت می‌کند، بهترین لباس‌ها را می‌پوشد، عطر می‌زند و مراقب است که حرف سنجیده بزند که قطعاً داشتن چنین الگوی نمونه‌ای برای دختران هم مراقبت بیشتری به همراه می‌آورد.
 
گفتني است؛ در اين مراسم خانم خواجه داد فرزند يكي از جانبازان به قرائت دكلمه پرداخت و در پايان از دختران باحجاب و محجبه شهرستان خاش تجليل شد.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما، نظير اين مراسم در مدرسه رستگاران و تعدادي ديگر از مساجد اين شهرستان برگزار شده است.
 

.

.

.

.

.

.

.

انتهاي پيام/
يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب: 440449
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *