۰

مدیرعامل شرکت سیمان خاش بعنوان مدیر یکی از ۱۰ صنعت برتر کشور تجلیل شد

شرکت سیمان خاش از واحدهای نمونه صنعتی و تولیدی سیستان و بلوچستان پس از کسب موفقیت ارزشمند در سال گذشته؛ بعنوان شرکت فرا صنعتی و در شمار یکی از 10 صنعت برتر کشور معرفی و از مدیر عامل آن تجلیل شد.
مدیرعامل شرکت سیمان خاش بعنوان مدیر یکی از ۱۰ صنعت برتر کشور تجلیل شد
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی تفتان ما، در مراسمى به مناسبت بزرگداشت بيستمين سالگرد روز ملى صنعت و معدن با حضور معاون اول رياست جمهور، وزير صنعت، معدن، تجارت و رئيس سازمان انرژى اتمى، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز نمایندگان تشکل‌های خصوصی و دولتی فعال در بخش صنعت و معدن در سرسرای اجلاس سران كشورهاى اسلامى؛ شركت سيمان خاش بعنوان يكى از ١٠ صنعت برتر كشور انتخاب و تنديس و لوح تقدير توسط معاون اول رياست جمهورى، جناب آقاى دكتر جهانگيرى، به مهندس جامعی مدير عامل شركت سيمان خاش اهداء گرديد.
 
مدیرعامل شرکت سیمان خاش سیستان و بلوچستان با تبریک این موفقیت به مردم خاش و پرسنل سخت کوش این شرکت گفت: خداوند را شاکریم در سالهای متوالی به همت کارگران و کارکنان سخت کوش شرکت سیمان خاش توانسته ایم در عرصه تولید و توجه به کیفیت، فوش و صادرات و استاندارد از عملکرد موفق خود در ابعاد استانی، منطقه ای و ملی دفاع کنیم.   خسرو جامعی بیان کرد: حمایت های دولت، تعامل با نمایندگان مجلس و بهره گرفتن از ظرفیت ها و اتکا به توان نیروهای بومی به موفقیت های ما کمک کرده است.   جامعی افزود: بر حسب برنامه های دولت که امروز وزیر محترم صنعت بیان کردند براساس برنامه چشم انداز بیست ساله کشور، ایران می بایست تا سال 1404 به یک کشور نوظهور صنعتی تبدیل شود، لذا تلاش ما هم بر این است که خود را با برنامه های دولت هماهنگ کنیم و گر چه در برنامه های خود فراتر از اهداف تعیین شده کار کرده ایم.   مدیرعامل سیمان خاش ادامه داد: این شرکت در حول محور برنامه های اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید هدفگذاری کرده است. جامعی گفت: شاخص‌هایی مانند استفاده از کالای داخلی توجه به تولید ملی و نقش سیمان خاش در حوزه تولید و اشتغال مدنظر قرار ما قرار دارد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم گفت: در آغاز دولت تدبیر و امید شاهد رشد منفی 10 درصدی در بخش صنعت، بوروکراسی بیش از حد، تعطیلی یا نیمه تعطیلی تعداد بسیار زیادی از صنایع، توقف طرح های سرمایه گذاری مهم، مشکلات ناشی از نابسامانی خصوصی سازی ها در قالب رد دیون، خصوصی سازی واقعی تنها 10 درصدی، تورم بالا و تصمیمات خلق الساعه و یک شبه بودیم.
محمدرضا نعمت زاده بیان کرد: امروز و با ایستادگی مردم در برابر تحریم ها و مشکلات و تلاش دولت، شاهد ثبات اقتصادی، باز شدن نسبی فضای جهانی، رشد مثبت تشکیل سرمایه ثابت، رشد اشتغال، افزایش تولیدات و صادرات و ... هستیم، به طوری که در 2 دوره متوالی سه ماهه سال 95 رشد بخش صنعت و معدن 10 درصد و در سال 95 به بیش از 6.5 درصد افزون شد.   در این مراسم بیانیه روز ملی صنعت و معدن قرائت و از 10 برگزیده حوزه صنعت و معدن تقدیر شد.   مولوی محمدعثمان قلندرزهی امام جمعه مسجد جامع الخلیل، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار، محمدامین میربلوچزهی خبرنگار خاش و مدیریت و اعضای هیئت تحریریه خبرگزاری تفتان ما در پیامهایی جداگانه موفقیت شرکت سیمان خاش را به مدیرعامل و همکاران او در این مجموعه تبریک گفته اند.   انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 440098
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *