۰

عفاف و حجاب یکی از شاخصه‌های مهم در ادارات و سازمان‌های اسلامی است

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تمام توان دشمن از بین بردن ارزش‌های اسلامی است، گفت: عفاف و حجاب یکی از شاخصه‌های مهم در ادارات و سازمان‌های اسلامی است.
عفاف و حجاب یکی از شاخصه‌های مهم در ادارات و سازمان‌های اسلامی است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،عفاف وحجاب به عنوان یکی از ارزش‌های اخلاقی و از ضرورت‌های جامعه دینی و اسلامی که تمام احاد جامعه نسبت به رعایت آن وظیفه دارند.
وی حجاب و عفاف را معروف الهی برشمرد افزود: وجود عفاف و حجاب موجب نشاط وشادابی، سعادت و کمال جامعه و نیز امنیت روحی وروانی و تحکیم بنیان خانواده می‌شود.
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمام توان دشمن سست کردن اعتقادات دینی و مذهبی از طریق جنگ نرم و گندابی مانند ماهواره است و تلاش می‌کند تغییر در نوع پوشش، نوع تغذیه وخوراک، نوع تربیت و برخوردهای انسانی و نیز سبک زندگی ما ایجاد کند و زندگی ما را به سمت فرهنگ غربی سوق دهد همان فرهنگی که در آن معنویت ارزش‌های دینی واسلامی جایگاهی ندارد.
وی تصریح کرد: جامعه کارمندی به عنوان یک مجموعه اثرگذار وظیفه دارد اولا آسیب‌ها را بشناسد و نسبت به خودسازی خود و جامعه اقدام کند چراکه عفاف و حجاب یکی از شاخصه‌های مهم ادارات و سازمان‌های اسلامی است.
پناهی گفت: اهم برنامه‌های این هفته تشکیل جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر سازمان بسیج کارمندان استان و حوزه‌های ادارات با موضوع عفاف وحجاب در محیط اداری به عنوان یک ضرورت است.
 وی ادامه داد: برگزاری هیأت منتظران موعود پایگاه بسیج ادارات با موضوع نقش عفاف و حجاب در تحقق اداره طراز انقلاب اسلامی، برگزاری عفاف و حجاب در حوزه ادارات کل، حوزه امام خمینی زاهدان و شهید رجایی زابل و تجلیل از بانوان محجبه ادارات، تجلیل پایگاه‌های بسیج ادارات از مراجعین محجبه با اهدای شاخه، گل وکتاب، دیدار با خانواده معظم شهدا را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این سازمان را در طول هفته برشمرد.
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب: 440032
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *