۰

آتش به اختیار و تعبیرهای غلط از این نکته ظریف رهبری/برخی ها متاسفانه با برداشت غلط از اختلاف سلیقه ها و لفظ آتش به اختیار بدترین توهین ها و تخریبها را نثار مسئولان و نهادهای انقلابی کردند که واقعا قابل تامل جدی است

بیانات مقام معظم رهبری همواره دارای نکات ظریفی بوده و هستند که آتش به اختیار یکی از همین نکته ها می باشد که تعبیرهای غلط و نادرست از آن در فضای عمومی و در فضای مجازی و رسانه های شکل گرفته است.
آتش به اختیار و تعبیرهای غلط از این نکته ظریف رهبری/برخی ها متاسفانه با برداشت غلط از اختلاف سلیقه ها و لفظ آتش به اختیار بدترین توهین ها و تخریبها را نثار مسئولان و نهادهای انقلابی کردند که واقعا  قابل تامل جدی است
به گزارش خبرنگار سرويس اجتماعي تفتان ما، تخریب مسئولان نظام و نهادهای انقلابی از تبعات منفی آن بوده که بداخلاقی های شکل گرفته ناشی از لفظ آتش به اختیار در جامعه بسیار تاسف بار بود.   تخریب ها و توهین ها و حرمت شکنی با سوءاستفاده از این موضوع در کشور نشان داد که باید در جامعه ما پایبندی به ارزشها بیشتر تقویت بشوند و هر فرد در قامت خود بتواند در جامعه اظهار نظر کند.   گرچه در میان مسئولان اختلاف سلیقه وجود دارد اما نمی شود گفت که آنها با هم دشمنی دارند.   برخی ها متاسفانه با برداشت غلط از اختلاف سلیقه ها و لفظ آتش به اختیار بدترین توهین ها و تخریبها را نثار مسئولان و نهادهای انقلابی کردند که واقعا عملکرد آنها قابل تامل جدی است.   به دنبال طرح تخریب و توهین ها فضای بداخلاقی در خاش بوجود آمد و عده ای قلیل و انگشت شمار با عملکرد نسنجیده و وحدت شکن خود سبب تخریب وجهه مسئولان سخت کوش در دولت خدمتگذار، نهاد محترم سپاه و نماینده مردم در خاش شدند.
این افراد در مدت بیش از یکسال اخیر به دلیل شکست در فعالیت های سیاسی و کینه توزی ها و حسدها به هرگونه ترفند و توطئه ای دست زده و با تمام توان جو منطقه را نا امن و گل آلود ساخته و برای رسیدن به اهداف شخصی شان نماینده مردم را فدای منافع خود کرده اند.
حضور حداکثری در انتخابات در واقع پاسخی دندان شکن به توطئه ها و تخریب های هنجار شکنان و بازیگران فعال در صف دشمنان بود.
امام جمعه موقت خاش در نشست اخیر اعضای شورای اداری خاش بخوبی هویت هنجار شکنان و تخریب کنندگان نهاد انقلابی سپاه و خدمتگذاران و برهم زنندگان آرامش در جامعه را برملا ساخته و تاکید کرده اند اینگونه افراد با عملکرد نسجیده خود در زمین دشمن بازی می کنند زیرا اهداف آنها رسیدن به امیال و اهداف شخصی شان هست و باید در قیامت پاسخی برای رفتار خودشان داشته باشند.
مردم و نخبگان و دلسوزان جامعه خاش بخوبی از هویت هنجار شکنان پرده برداری کردند.
دامن زدن به برخی مشکلات کوچک و قابل حل و برجسته سازی آنها در فضای مجازی از اهداف مهم و کلیدی شماری اندک و مغرض بوده که در خاش برای نا امید کردن مردم از خدمات نظام و دولت و تخریب چهره افراد دلسوز و خدمتگذار کار کرده اند و عملکرد شان تا جایی رسیده که به علما حمله کرده و بدترین توهین و افتراها را به رهبران معنوی مردم در جامعه اسلامی روا داشته اند.
این افراد بیمار و شکست خورده راهی را در پیش گرفته اند که نتیجه آن جز نابودی خودشان از فعالیت های سیاسی نیست و چه بسا با ادامه روند تندروی و تخریب و توهین ها از صحنه اجتماع هم طرد شوند.
میدان دادن بیش از حد به افراد خیانتکار و مزدور دشمن سبب گستاخی شان شده و از انجام هرگونه تخریب و توهین به شخصیت های ارزشی و خدمتگذاران در دولت و نهادهای وابسته به نظام ابائی ندارند.
همه ما مطیع و فرمانبردار مقام معظم رهبری و حافظ ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی هستیم و تقویت وحدت و همگرایی در جامعه از اهداف ما در جامعه بزرگ اسلامی ایران می باشد لذا امید می رود همه اقشار جامعه با بصیرت و آگاهی و شناخت پیدا کردن از نقشه های هنجار شکنانه دشمنان بتوانند با افراد مغرض و وحدت شکن برخورد و زمینه را برای حفظ آرامش و تحکیم اتحاد و همدلی در جامعه فراهم سازند.   محمدامین میربلوچزهی؛ خبرنگار خاش  
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 439925
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *