۰
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال خاش:

مردم ایران حمله ظالمانه آمریکا به هواپیما مسافربری ۶۵۷ را فراموش نمی کنند/ استكبارجهاني بزرگترین دشمن بشریت است 

امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش گفت: مردم ایران حمله ظالمانه آمریکا به هواپیما مسافربری 657 را فراموش نمی کنند و استکبار جهانی قابل اعتماد نیست.
مردم ایران حمله ظالمانه آمریکا به هواپیما مسافربری ۶۵۷ را فراموش نمی کنند/ استكبارجهاني بزرگترین دشمن بشریت است 
مولوی یونس هاشمزهی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: تا کنون صد هزار مسلمان از فرقه های متعدد چه شیعه و چه سنی توسط تفکر ددمنشانه خوارجی استکبار جهانی کشته شده اند و امروز نیز هر جا عملیات انتحاری، تروریستی، قتل و غارت در کشورهای اسلامی اتفاق می افتد نتیجه این تفکر خطرناک است که در افغانستان به شکل طالبان، در سوریه تحت نام جبهه النصره و در عراق با نام داعش ظهور کرده است.
 
وی با اشاره به حمله ظالمانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرباس و شهادت ۲۹۸سرنشین آن در سال ۶۷، گفت: این جنایت، معنای حقوق بشر آمریکایی است که به بهانه آن بارها به کشورهای مختلف به  جهان حمله کرده اند، حمله  ناوگان آمریکایی جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۷ یک نمونه‌ بارز از نقض حقوق بشر آمریکایی در سطح جهان بود.
 
مولوی هاشمزهی بیان کرد: دوازدهم تيرماه 1367، هواپيماي مسافري ايرباس ايران که از بندرعباس عازم دُبي بود، بر فراز آب‌هاي خليج فارس مورد هجوم يگان‌هاي دريايي متجاوز آمريکايي مستقر در آب‌هاي خليج فارس قرار گرفت و سقوط کرد و این نشان داد آن‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند خود ناقص حقوق بشر هستند.
 
مولوی هاشمزهی خاطرنشان کرد: از نگاه آمریکا، بشر فقط کسانی هستند که بتوانند تأمین کننده منافع اسرائیل و آمریکا باشند این معنای بشر آمریکایی است و گرنه هر انسانی چه سیاه پوستان خود آمریکا باشد چه مردم آمریکای لاتین، چه سیاه پوستان آفریقا و چه مسلمانان غرب آسیا که تأمین کننده منافع صهیونیزم بین الملل و آمریکا نباشند از منظر آمریکا بشر نیستند.
 
وی تصریح کرد: ادعای حقوق بشر آمریکایی‌ها با توجه به کودک‌ کشی، آتش زدن قرآن، تخریب مساجد، هدف گرفتن هواپیمای مسافربری و بمب‌گذاری در حزب جمهوری اسلامی و ریاست جمهوری و صدها جنایت دیگر دروغی محض است.
 
امام جمعه اهل سنت مسجد بلال شهرستان خاش اظهار کرد: سال‌ها از جنایات مزدوران آمریکا در کشور می‌گذرد و امروز سرنوشت خفت‌بار و مرگ آنان که قصد براندازی جمهوری اسلامی داشتند را می‌شنویم.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 439920
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *