۰

برگزاری نمایشگاه ترویجی صنایع دستی در موزه منطقه‌ای جنوب شرق

معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان از برگزاری نمایشگاه ترویجی صنایع دستی در موزه منطقه‌ای جنوب شرق در زاهدان خبر داد.
برگزاری نمایشگاه ترویجی صنایع دستی در موزه منطقه‌ای جنوب شرق
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،به مناسبت روز جهانی صنایع دستی برنامه‌هایی در زاهدان و سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.
معاون صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: تجلیل از فعالان و پیشکسوتان صنایع دستی یکی از برنامه‌های هفته صنایع دستی در سیستان و بلوچستان است.
این مسئول برگزاری نمایشگاه ترویجی صنایع دستی در زاهدان را از برنامه‌های دیگر هفته صنایع دستی عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج و توسعه صنایع دستی در سیستان و بلوچستان و در محل نمایشگاه موزه منطقه‌ای جنوب شرق برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار، امسال برنامه‌های زیادی در حوزه صنایع دستی اجرا خواهد شد، گفت: خانه ملک با ایجاد 20 غرفه برای بازارچه صنایع دستی دائم در نظر گرفته شده که در صورت تامین اعتبار کلنگ‌زنی و ساخته خواهد شد.
عیسی‌زهی با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان بازارچه دائمی صنایع دستی وجود ندارد بیان کرد: با توجه به نیاز صنعتگران برای اینکه بتوانند محصولات خود را در معرض نمایش و فروش قرار بدهند ضروری است که در شهرستان‌هایی که قابلیت احداث بازارچه دائمی دارند، این بازارچه‌ها را احداث کنیم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب: 439489
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *