۰

برقراری امنیت، مهمترین اصل در برگزاری انتخاباتی باشکوه و گسترده است

فرمانده انتظامی ایرانشهر با تأكيد بر اينكه پليس ایرانشهر امنيت انتخابات را با آمادگي كامل تأمين مي كند، گفت: برقراری امنیت، مهمترین اصل در برگزاری انتخاباتی باشکوه و گسترده است.
برقراری امنیت، مهمترین اصل در برگزاری انتخاباتی باشکوه و گسترده است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،دوستعلی جلیلیان ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی ایرانشهر با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مسئولیت اصلی تامین نظم و امنیت انتخابات را برعهده دارد بیان داشت: یکی از ارکان مهم تأمین امنیت و سلامت انتخابات نیروی انتظامی است و حضور پلیس با آمادگی کامل و مقتدرانه در مراحل مختلف انتخابات مانند همیشه، علاوه بر هدیه امنیت و آرامش به مردم، باعث برگزاری یک انتخابات پرشور می شود.  
وی افزود: تمام تلاش ما بر این است، انتخابات مثل همیشه در چارجوب قانون برگزار شود که بالا بودن سطح هوشیاری و ضرورت دانش و بینش شما کارکنان در انتخابات باعث محقق شدن این موضوع شده است.  
این مقام انتظامی به رعایت نظم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: باید بعنوان یک پلیس که وظیفه ذاتی ما برقراری نظم و امنیت انتخابات است الگو باشیم و با هوشیاری هرچه تمام، دشمنان گرگ صفت که برای لحظه ای ضربه زدن به کشور دندان تیز کرده اند را ناامید کنیم.
جلیلیان در ادامه تصریح کرد: ترس دشمنان اسلام و ایران از کشور و ملت بزرگ ایران بخاطر داشتن سلاح و تجهیزات نظامی نیست بلکه ترس آنان از این حضور همیشگی، اتحّاد ملت و قوای نظامی جان برکفی است که از فرزندان همین ملت هستند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان با بیان اینکه هوشیاری کارکنان باعث خنثی سازی توطئه های دشمن می شود خاطرنشان کرد: حضور با اقتدار شما در راستای ماموریت سازمانی و خانواده شما بعنوان شرکت کنندگان در پای صندوق های آرا، خاری در چشم دشمنان و مشتی گره کرده به دهان استکبار جهانی خواهد بود. 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 438728
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *