۰

پایبندی به دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی مهم‌ترین پیش شرط سلامت انتخابات است

جانشین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: انتخابات از مهمترین شاخص‌های همبستگی ملی و منشاء اعتماد اجتماعی و تعلقات میهنی است و پایبندی به دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی مهمترین پیش شرط سلامت انتخابات است.
پایبندی به دستورالعمل تبلیغات انتخاباتی مهم‌ترین پیش شرط سلامت انتخابات است
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،رسول نامی ظهر امروز در نشست توجیهی روسای ستادهای استانی نامزدهای ریاست جمهوری اظهار کرد: تمامی نهادها و سازمان‌های حاکمیتی، اقشار خصوصی، گروه‌ها و جناح‌ها فارغ از هرگونه گرایش سیاسی مکلف اند تا در راستای این جشن سیاسی حداکثر همت خویش را به کار گیرند.
وی ادامه داد: مهمترین راهنمای فعالیت  نامزدهای انتخابات در این حوزه فرامین و منویات مقام معظم رهبری با رویکرد اخلاق، بایدها و نبایدهای تبلیغات انتخاباتی است.
نامی با اشاره به اینکه توقع اساسی بر آن است تا رقابت انتخاباتی در چارچوب نظام بوده و شعارهای تبلیغاتی در چارچوب  قانون اساسی و خط امام موارد کلی مطرح شود گفت: مرزهای سیاسی و اجتماعی با دشمنان در پرتوی جذب آرا نباید کم رنگ شود و کرامت انسانی در رفتار ، کردار و وعده‌های انتخاباتی با عنوان یک اصل مفروض درنظر گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: در میدان سیاست و در حوزه های تبلیغاتی باید صادقانه گفت و صادقانه عمل کرد و در راستای امنیت ملی خطوط قرمز را مدنظر قرار داد.
نامی گفت: با توجه به جایگاه ویژه انتخابات در توسعه همگرایی اجتماعی انتخابات مهمترین ابزار ناامیدی دشمن بوده و تمامی نامزدها چه در حوزه ریاست جمهوری و چه در شوراهای اسلامی باید برسرخدمت به مردم با یکدیگر رقابت کنند.
قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: توقع بر آن است تا نامزدهای انتخاباتی فقط آنچه را که می توانند انجام دهند به مردم گفته و در راستای جلب مشارکت های مردم وجهه  کشور را تخریب ننموده و از سیاه‌نمایی اجتناب کنند.
وی با اشاره به فضای تبلیغاتی سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه در حوزه سیاسی و تبلیغات انتخاباتی استان، شور اجتماعی خاصی به چشم می‌خورد و نامزد های انتخاباتی در چهارچوب قانون به فعالیت های خود مشغول هستند.
نامی گفت: جانمایی ستاد های انتخاباتی، توجیه نامزدهای انتخاباتی، انجام فعالیت‌های انتخاباتی در بازه زمانی مشخص، ممنوعیت تبلیغات در ساعت اداری و نوع و ساختار تبلیغات به عنوان اصول مهم در نشستی که با روسای ستادهای استانی نامزدهای انتخاباتی برگزار شد، تشریح و تبیین شد و تمامی روسای ستادهای تبلیغاتی نامزدها انتخاباتی متعهد شدند تا به کلیات موارد اظهار شده متعهد و فعالیت ستادهای  ویژه بانوان، هنرمندان، جوانان، فضای مجازی و سایر اقشار و گروه‌های خود را با توجه به این دستورالعمل و بایدها و نبایدهای انتخاباتی با رعایت ضوابط  قضایی وانتظامی ساختار داده و از آن صیانت کنند.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب: 438459
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *