۰
سرپرست اداره تبليغات اسلامي خاش

معلمان آمران به معروف و ناهيان از منكر در مدارس هستند/ تجليل از فرهنگيان و دبيران نمونه خاشي

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش گفت: معلمان آمران به معروف و ناهيان از منكر در مدارس هستند و معلمان بايد فرصت طرح سوال بدون ترس را برای دانش آموزان ایجاد کنند.
معلمان آمران به معروف و ناهيان از منكر در مدارس هستند/ تجليل از فرهنگيان و دبيران نمونه خاشي
به گزارش تفتان ما، حجت الاسلام اكبر نيري در مراسم تجليل از معلمان خاش، اظهار كرد: راهنمايي و زحمات معلمان سبب رشد و تربيت دانش آموزان مي شود و اين معلمان انسان مي سازند و در عرصه هاي مختلف كشور تاثيرگذار هستند.
 
وي با بيان اينكه معلمان دلسوز و فداكار در شهرستان خاش فعاليت دارند، تصريح كرد: تربيت و رشد نسل امروز، سربازان فرداي انقلاب را در عرصه هاي سازندگي تحويل مي دهند و بايد به اين مهم رويكردي ويژه داشته باشيم.
 
حجت الاسلام نيري خطاب به سرمايه داران و خيرين مدرسه ساز، گفت: سرمايه گذاري در نظام و حوزه آموزش و پرورش بسيار مهم و حائز اهميت است چرا كه انديشه و شخصيت آينده سازان اين مملكت در اين حوزه شكل مي گيرد و هراندازه كه تلاش كنيم هنوز جاي كار باقي است.
 

 
وی بيان كرد: مجهز شدن دانش آموزان و آينده سازان اين مملكت به سلاح علم و دانش ضرورت و از واجبات امروز كشور است و دانش آموزان نقش بسيار مهمي در سنگر تعليم و تعلم دارند و بايد به آن ها توجه شود.
 
* مديران و معلمان مهمترين عامل تحول در آموزش و پرورش هستند
فرماندار شهرستان خاش نيز در ادامه با بيان اينكه مديران و معلمان مهمترين عامل تحول در آموزش و پرورش هستند، خاطرنشان كرد: دوران دبستان و ابتدايي بهترين زمان و فرصت جهت تحول در بين دانش آموزان است و معلمان پايه هاي ابتدايي و خصوصاً اول دبستان در رقم زدن سرنوشت دانش آموزان نقش مهمي دارند.
 
محمداكبر چاكرزهي بيان كرد: هيچ قشري در هيچ كشوري برتر و بالاتر از معلم نيستند چرا كه آينده سازان و فرهيختگان جامعه آموزش يافته همين معلم عزيز و مهربان هستند و رسالتشان را در اخلاق محوري و اخلاق نشان مي دهند.
 

 
وي با بيان اينكه دانش آموزان، معلمان خود را الگو قرار مي دهند، افزود: امروز ايران اسلامي در زمره كشورهاي بزرگ علمي شناخته شده و از جايگاه بسيار بالايي برخوردار است كه اين امتياز را مرهون زحمات و تلاش هاي معلمان هستيم.
 
* معلمان و دبيران انسان ها را از جهالت به دانايي و ظلمت و تاريكي به روشنايي هدايت مي كند
مدير آموزش و پرورش شهرستان خاش نيز در ادامه، گفت: هفته معلم فرصت بسيار مغتنمي است جهت طرح مطالبات و مشكلات معلمان و فهم اینکه نظام اجتماعی چه نوع پشتیبانی باید از این جایگاه انجام دهد.
 
قاسم كوچكزايي با بيان اينكه تکریم معلمان یکی از سه اولویت اصلی ما در کنار ایجاد انگیزه در دانش آموزان و جلب مشارکت والدین است، خاطرنشان كرد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا براساس سنت هرساله دانش آموزان وخانواده‌های آنان وسایر مسوولان از معلمان مدارس تقدیر کنند.
 
وي اذعان كرد: معلمان پدران معنوي جامعه هستند و لذا نبايد اين معلمان دغدغه مالي داشته باشند و اگر حمایت شوند، بدون دغدغه خاطر با هدف ساختن نسلی پویا تلاش خواهند کرد.
 

 
كوچكزايي با بيان اينكه معلمان و دبيران انسان ها را از جهالت به دانايي و ظلمت و تاريكي به روشنايي هدايت مي كند، اظهار كرد: ما وامدار معلمان خودمان هستیم و انسان به هر درجه ای از پست و مقام برسد، باید در برابر دبيران زحمت كش خود سر تعظیم فرو آورد.
 
گفتني است؛ در اين مراسم از تعدادي معلمان و دبيران تجليل شد و همچنين از معلمان تربيت بدني و مدارس امام موسی کاظم(ع)، صدیقه کبری(س)، نمونه و تیزهوشان اين شهرستان نيز به صورت جداگانه در مراسمات مختلف قدرداني شد.
 
انتهاي پيام/
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 438413
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *