مغناطیس شهدا، قلب‌های پاک را به سمت خویش جذب می‌کند

26 اسفند 1395 ساعت 10:36

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مغناطیس شهدا، قلب‌های پاک را به سمت خویش جذب می‌کند و راهیان نور در این راستا است.


به گزارش سرویس باشهداتفتان ما

از اهواز به نقل از ستاد خبری راهیان نور، سردار «محمدرضا نقدی» اظهار کرد: جاذبه شهدا، بسیاری را به این مناطق کشانده است و تصور اشتباهی است که ما یا فرد دیگری عامل حضور مردم و جوانان در سرزمین‌های نور هستیم مغناطیس شهدا، قلب‌های پاک را به سمت خودش جذب می‌کند. اخلاص و کار برای رضای خدا، این جذبه را به دنبال دارد.
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین اجتماع بشری یعنی اربعین حسینی در جوار بارگاه ملکوتی سیدالشهدا(ع) نیز اینگونه است.
سردار نقدی با اشاره به رشد حضور کاروان‌ها در سرزمین‌های نور عنوان کرد: این رشد حضور کاروان‌ها به دلیل جاذبه‌ شهداست.
وی اضافه کرد: در برخی جاها در دنیا، جنگ‌هایی رخ داده است و گردشگرانی هم به آنجا سفر می‌کنند و عکس هم می‌گیرند اما راهیان نور متفاوت از آن گردشگری مرسوم در دنیاست این سرزمین‌ها با ایثار و اخلاص شهدا، حال معنوی دارند.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به طرح «سینما سنگر» که امروز در یادمان شهدای هویزه افتتاح شد، بیان کرد: این حرکت، حرکتی ابتکاری است و برپاکنندگان سینما سنگر اجر آن را دریافت خواهند کرد.
نقدی افزود: باید از قالب‌های مختلف و نو برای انتقال پیام‌های شهدا به نسل‌های آینده استفاده کنیم نوشتن کتاب، ساخت فیلم و مستند و تولید دیگر آثار هنری و فرهنگی در این راستا است و افراد اجر آن را دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/فارس


کد مطلب: 437571

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/437571/مغناطیس-شهدا-قلب-های-پاک-سمت-خویش-جذب-می-کند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir