۰

مغناطیس شهدا، قلب‌های پاک را به سمت خویش جذب می‌کند

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مغناطیس شهدا، قلب‌های پاک را به سمت خویش جذب می‌کند و راهیان نور در این راستا است.
مغناطیس شهدا، قلب‌های پاک را به سمت خویش جذب می‌کند
به گزارش سرویس باشهداتفتان ما

از اهواز به نقل از ستاد خبری راهیان نور، سردار «محمدرضا نقدی» اظهار کرد: جاذبه شهدا، بسیاری را به این مناطق کشانده است و تصور اشتباهی است که ما یا فرد دیگری عامل حضور مردم و جوانان در سرزمین‌های نور هستیم مغناطیس شهدا، قلب‌های پاک را به سمت خودش جذب می‌کند. اخلاص و کار برای رضای خدا، این جذبه را به دنبال دارد.
وی خاطرنشان کرد: بزرگترین اجتماع بشری یعنی اربعین حسینی در جوار بارگاه ملکوتی سیدالشهدا(ع) نیز اینگونه است.
سردار نقدی با اشاره به رشد حضور کاروان‌ها در سرزمین‌های نور عنوان کرد: این رشد حضور کاروان‌ها به دلیل جاذبه‌ شهداست.
وی اضافه کرد: در برخی جاها در دنیا، جنگ‌هایی رخ داده است و گردشگرانی هم به آنجا سفر می‌کنند و عکس هم می‌گیرند اما راهیان نور متفاوت از آن گردشگری مرسوم در دنیاست این سرزمین‌ها با ایثار و اخلاص شهدا، حال معنوی دارند.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با اشاره به طرح «سینما سنگر» که امروز در یادمان شهدای هویزه افتتاح شد، بیان کرد: این حرکت، حرکتی ابتکاری است و برپاکنندگان سینما سنگر اجر آن را دریافت خواهند کرد.
نقدی افزود: باید از قالب‌های مختلف و نو برای انتقال پیام‌های شهدا به نسل‌های آینده استفاده کنیم نوشتن کتاب، ساخت فیلم و مستند و تولید دیگر آثار هنری و فرهنگی در این راستا است و افراد اجر آن را دریافت می‌کنند.
انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 437571
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *