۰
فرمانده انتظامي شهرستان خاش خبر داد؛

دستبند پلیس بر دستان دندانپزشک قلابی در خاش/ پزشك قلابي با مدرك زير ديپلم در دام پليس افتاد

فرمانده انتظامي شهرستان خاش گفت: فردی که با جعل مهر و مدارك پزشكي تحت عنوان دندانپزشك در اين شهرستان فعاليت مي كرد شناسايي و دستگير شد.
دستبند پلیس بر دستان دندانپزشک قلابی در خاش/ پزشك قلابي با مدرك زير ديپلم در دام پليس افتاد
سرهنگ غلامرضا اربابي در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: ماموران پليس امنيت عمومی شهرستان در پی انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی فردی که با معرفی خود به عنوان پزشک اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد، شدند و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وي با بيان اينكه اين دندانپزشك تحصيلات زيرديپلم داشت، بيان كرد: پس از مشاهده كارت ويزيت مربوط به دندانساز غيرمجاز مبني بر ترميم و ساخت دندان هاي مصنوعي درب منازل، پر و روكش كردن دندان ها ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، طی یک عملیات غافلگیرانه و مشترك بين نيروي انتظامي با تعزيزات حكومتي و شبكه بهداشت شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، توانستند دنداپزشك قلابي را حين ساخت دندان مصنوعي با همكاري همسرش در منزل شخصي وي دستگير و روانه زندان كنند.
 
سرهنگ اربابي با بيان اينكه پرونده متخلف جهت رسيدگي قانوني به مراجع قضايي ارسال شده است، گفت: مهر دندانسازي وي نيز به همراه ساير آلات و ادوات دندان پزشکی و سايل غير استريل در بسته بندي هاي غير بهداشتي، محلول ها و وسايل غيرمجاز در منزل شخصي وي جمع آوري و به مقر پلیس منتقل شد و متهم با اعتراف به جرم با تکمیل پرونده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.
 
وی با قدردانی از تعامل خوب مردم با پليس، از شهروندان خواست با سرلوحه قرار دادن هشدارهای انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستای ارتقای احساس امنيت، هميار هميشگی پليس باشند و در خصوص اعتبار پزشکان اطمینان حاصل کرده و در صورت مواجهه شدن با موارد مشکوک، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهاي پيام/
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۵
کد مطلب: 437444
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *