۰

کانون‌های فرهنگی مساجد مصداق بارز مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مصداق بارز مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.
کانون‌های فرهنگی مساجد مصداق بارز مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حسین مسگرانی پیش از ظهر امروزدر مراسم گرامیداشت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و تجلیل از فعالین فرهنگی مساجد در زاهدان اظهار کرد: ائمه جماعات نقش راهبردی و سیاستگذاری در کانون های فرهنگی و هنری مساجد دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دستور العمل حمایت از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، افزود: کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری بازسازی و نوسازی شود و کتابهای متناسب با نیاز زمان جوانان در این کتابخانه‌ها تزریق شود.
وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش بی بدیل در پرورش جوانان انقلابی دارند، تصریح کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد مصداق بارز مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.
مسگرانی بیان داشت: کانون های فرهنگی و هنری بازوی قدرتمند در برابر تهاجم و نفوذ دشمنان هستند.
گفتنی است، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مراسم قرائت شد.

انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 437378
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *