۰

16 اسفند در سیستان عزای عمومی اعلام شد

استاندار سیستان وبلوچستان در پی ارتحال آیت‌الله حسینی طباطبایی، فردا دوشنبه شانزدهم اسفند ماه را در سیستان عزای عمومی اعلام کرد.
16 اسفند در سیستان عزای عمومی اعلام شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،، طی پیامی استاندار سیستان وبلوچستان در پی ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله حسینی طباطبایی فردا دوشنبه شانزدهم اسفند ماه را در سیستان عزای عمومی اعلام کرد.
در این پیام آمده است: رجعت به سوی ذات اقدس الهی یک حقیقت جاودانه است که گاه در لباس "مرگ" دل آدمی را به سختی می آزارد و گاه در جامه "وصال معبود" آرامشی وصف ناشدنی را به کسانی هدیه می کند که روز و شب زندگی خود را عاشقانه و عارفانه در مسیر عبادت خالق و خدمت به خلق گذرانده‌اند.
این پیام می‌افزاید: بی شک ارتحال جانسوز عالم ربانی آیت‌الله "سیدمحمدعلی حسینی طباطبایی" مصیبت سنگینی است که خسران و فقدان چنین شخصیتی برای جامعه سیستان و بلوچستان و بویژه مردم شریف دارالولایه سیستان جبران ناپذیر خواهد بود؛ امید است حضرت حق روح پرفتوحش را در جوار رحمت واسعه اش قرار دهد. 
در این پیام آمده است: اینجانب ضمن تسلیت مجدد ارتحال این روحانی والامقام، فردا دوشنبه شانزدهم اسفند ماه را در دارالولایه سیستان؛ زادگاه آن بزرگ مرد، عزای عمومی اعلام می‌کنم.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 437147
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *