۰

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در میرجاوه

فرمانده سپاه میرجاوه گفت: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با عنوان یاوران انقلاب و با شعار «وحدت؛ بصیرت و اقتدار بسیج» با حضور گردان بیت المقدس و کوثر در منطقه عمومی رزمایش شهرستان میرجاوه برگزار شد.
برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در میرجاوه
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، علیرضا کرد اظهار کرد: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با عنوان یاوران انقلاب و با شعار «وحدت؛ بصیرت و اقتدار بسیج» با حضور گردان بیت المقدس و کوثر در منطقه عمومی رزمایش شهرستان میرجاوه برگزار شد.
وی افزود: در این رزمایش گردان‌های بیت المقدس و گردان کوثر به انجام برنامه‌های در نظر گرفته شده پرداخته و آخرین تاکتیک های فراگرفته رزمی و عملیاتی، را به نمایش می‌گذارند. 
فرمانده سپاه میرجاوه خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج با حضور در تمامی صحنه‌ها از آرمان‌های امام (ره) و  شهدای انقلاب پاسداری می‌کند و هدف از اجرای رزمایش الی بیت المقدس حفظ انسجام، آمادگی و ارتقاء توان رزمی گردان‌های بسیج و تقویت روحیه جهادی است.
این مسؤول با بیان اینکه پیام این رزمایش به دشمنان یاس و ناامیدی و به دوستان اقتدار و آرامش است، تاکید کرد: این رزمایش به مدت دو روز در تاریخ پنجم و ششم اسفند ماه برگزار و برنامه‌هایی شامل راهپیمایی شبانه، عملیات تاخیری، کمین و مقابله با نا آرامی‌ها، امداد و نجات برگزار و برنامه‌های متنوع مذهبی، آموزشی و فرهنگی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس سیستان و بلوچستان،
شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 436861
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *