طي مراسمي؛

۱۷ نفر از زندانيان خاش به آغوش گرم خانواده بازگشتند

24 بهمن 1395 ساعت 12:04

سرپرست زندان شهرستان خاش گفت: در مراسمی 17 نفر از زندانيان اين شهرستان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.


به گزارش تفتان ما، مرتضي پیری در مراسم آزادي برخي از زندانيان خاش تحت عنوان مرخصي پايان حبس، اظهار كرد: نوع زندانباني در نظام مقدس جمهوري اسلامي متفاوت از ساير جوامع است و زندانباني در اين كشور براساس حفظ شان و كرامت انساني است و ما نيز زندانيان و خانواده هاي آنان را جزئي از جامعه مي دانيم و بر حفظ كرامت انساني و رفعت اسلامي تاكيد و توجه داريم.
 
وي تصريح كرد: افراد آزاد شده با اراده و همت قوي به فعاليت هاي شايسته اجتماعي بپردازند و در كنار خانواده زندگي سالم و شيريني داشته باشند.
 
پيري با بيان اينكه طبق آيات نوراني قرآن كريم بايد تمام فقرا و زندانيان را از اعضاي خانواده خود بدانيم و به روح عمومي در جامعه توجه كنيم، گفت: جهت ايجاد زندگي آزاد در جامعه بايد نفقه عمومي پرداخت شود و حضور اين زندانيان پس از آزادي در برنامه هاي فرهنگي و تربيتي سبب بازگشت سعادتمندانه آنها به كانون گرم خانواده و جامعه مي شود.
 

 
وي خاطرنشان كرد: در دهه مبارك فجر امسال برنامه هاي نظير بازدید رئیس دادگستری شهرستان از زندان، جشن بزرگ انقلاب در زندان، مسابقه دو و میدانی مددجویان و سربازان وظیفه زندان و بازدید رئیس حفاظت و اطلاعات اداره کل زندانهای استان از زندان خاش برگزار شد.
 
* راضي به ديدن شما در اين محافل و مجامع نيستيم
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب خاش نيز در ادامه با بيان اينكه ما راضي به ديدن شما در اين محافل و مجامع نيستيم، اظهار كرد: اميدواريم شما را در آينده در جمع مردمان خوب و محافل بهتر ببينيم و شما در كنار خانواده قرار بگيريد.
 
حکمتیان دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب خاش خاطرنشان كرد: تعقيب مجرمين، اقامه دعوي، تعقيب متهم به جرم و عهده دار كشف جرم از جنبه حق اللهي و حفظ حقوق عمومي و حدود اسلامي از وظايف دادستان است و در اين خصوص به شدت با مجرمين برخورد قانوني مي شود.
 

 
وي با بيان اينكه دين مبين اسلام بر مبناي عدالت پايه گذاري شده است، اظهار كرد: متاسفانه بعضي از افراد آبرومند جامعه به لحاظ بدهي ناخواسته در زندان به سر مي برند كه اين به معناي بزهكاري آنان نيست بلكه آنان بدهكارند و توان پرداخت ندارند.
 
گفتني است؛ در ادامه اين مراسم تعداد 17 نفر از مددجویان نامه های آزادی خود را از دادستان و مدعوین دریافت كردند.
 

انتهاي پيام/


کد مطلب: 436532

آدرس مطلب: https://www.taftanema.ir/news/436532/۱۷-نفر-زندانيان-خاش-آغوش-گرم-خانواده-بازگشتند

تفتان ما
  https://www.taftanema.ir