۰
مسئول ايستگاه آتش نشاني خاش خبر داد؛

نجات معجزه آساي كارگر ۲۶ ساله خاشي از داخل كانال + عكس

مسئول ايستگاه آتش نشاني شهرستان خاش گفت: نیروهای آتش نشانی و اورژانس 115 اين شهرستان با همكاري يكديگر، كارگر 26 ساله اي را كه در كانال سقوط و گرفتار شده بود، را نجات دادند.
نجات معجزه آساي كارگر ۲۶ ساله خاشي از داخل كانال + عكس
عبدالعزیز سوری زهی در گفت و گو با خبرنگار  تفتان ما اظهار كرد: پس از اطلاع رسانی حادثه سقوط يك كارگر در گودالي در خيابان سرداران بلوچ به سامانه 125 از سوي يكي از شهروندان، نيروهاي آتش نشان اين شهرستان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.
 
وي تصريح كرد: با رسيدن نيروهاي آتش نشاني به محل حادثه مشاهده شد يك كارگر 26 ساله ايراني با هويت"ي-ج" در حالي كه بيل مكانيكي انتظامي مشغول حفاري در خيابان بود از فاصله تقريباً 2 متري به داخل كانال سقوط كرده و خاك بسياري بر روي آن ريخته و در كانال گرفتار شده بود.
 
سوري زهي با بيان اينكه اين كارگر تا گردن در زمين و خاك دفن شده بود و درحال خفه شدن نيز بود، گفت: خوشبختانه با تلاش و حضور به موقع نيروهاي آتش نشاني، بلافاصله محل حادثه ايمن سازي شد و نيروهاي آتش نشاني بعد از فيكس كردن وي بر روي برانكار با رعايت اصول ايمني، مصدوم را به سطح زمين منتقل و تحويل امدادگران اورژانس 115 خاش دادند و به بيمارستان امام خميني(ره) اعزام شد.
 
وي با بيان اينكه جان كارگر تا زمان اعزام به بيمارستان رضايت بخش بود، خاطرنشان كرد: اين كارگر از چندناحيه دچار زخم و جراحات جزئي و مشكل تنفسي ايجاد شده بود.
 
سوري زهي اذعان كرد: پيمانكاران و كارگران بايد توصيه هاي ايمني را جدي بگيرند و ضمن رعايت اين اصول و مقام سازي در گودبرداري ها و حفر كانال  از بروز اینگونه حوادث جلوگیری کنند.
 
وي اظهار كرد: شهروندان خاشي مي توانند به محض مواجهه با افرادي كه در كانال، گودال و يا از هر نوع ارتفاعي سقوط كردند به آتش نشاني با شماره 125 اطلاع دهند و هرگز تا قبل از رسيدن مامورين آتش نشاني و اورژانس اقدام به جابجايي مصدوم نكنند.
 

انتهاي پيام/
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 436341
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *