۰
رييس بيمارستان امام خميني(ره) خاش خبر داد؛

فعاليت ۱۴۲ پرستار در شهرستان خاش/ مسوولان خاشي از خدمات پرستاران تجلیل کردند + تصاوير

رييس بيمارستان امام خميني(ره) شهرستان خاش گفت: 142 كادر پرستاري در شهرستان خاش مشغول به خدمت هستند كه اين قشر زحمتكش جامعه، بعنوان سربازان خط مقدم جبهه سلامت خدمات ماندگاري را به مردم ارائه مي دهند.
فعاليت ۱۴۲ پرستار در شهرستان خاش/ مسوولان خاشي از خدمات پرستاران تجلیل کردند + تصاوير
رضا كرد در حاشيه تجليل مسئولان از پرستاران خاشي، در گفت و گو با حبرنگار تفتان ما اظهار كرد: پرستاران از جمله اقشار زحمتكش و سخت كوش هستند كه نبايد تلاش شبانه روزي و زحمات بي شائبه آنان براي درمان بيماران هيچوقت ناديده گرفته شود.
 
وي بيان كرد: پرستاران در سخترين شرايط زندگي مي كنند و كار آن ها بسيار سخت است و بدون شك سيستم درماني بدون اين قشر معنايي ندارد و هرگز كمبودي ها و كاستي هاي بيمارستان ها آن ها را دلسرد نمي كند و با عشق و علاقه كار خود را ادامه مي دهند.
 
كرد ادامه داد: پرستاران در حقيقت حلقه و مكمل درمان بيماران هستند و در كنار پزشكان كار مراقبت و مواظبت و نيز درمان را برعهده دارند.
 
وي با بيان اينكه خدمتي كه پرستاران انجام مي دهند عبادت است، اذعان كرد: حضرت امام خمینی(ره) در وصف پرستار مي فرمايند: شغل پرستاری شغلی است که اگر انسان با عشق به آن عمل کند عبادتی درجه اول است.
 
كرد گفت: در حال حاضر 142 كادر پرستاري شامل بهيار و كمك بهيار در بيمارستان  امام خميني(ره) خاش مشغول خدمت رساني هستند.
 
وي با اشاره به برنامه هاي خدمات درماني و پزشكي در ايام الله دهه مبارك فجر، افزود: برنامه ويزيت رايگان روز شنبه(16 بهمن) در كلينيك و بخش اورژانس و خون گيري از تمامي مديران و كاركنان دولت روز يكشنبه(17 بهمن) در مقابل شبكه بهداشت خاش از جمله برنامه هاي اين هفته است.
 
رييس بيمارستان امام خميني(ره) شهرستان خاش با تقدير و تشكر از تلاش ها و زحمات بي شائبه پرستاران اين بيمارستان، اظهار كرد: نه تنها پرسنل و پرستاران اين بيمارستان بلكه خانواده هاي آنان نيز به نوعي درگير كار پرستاري هستند.
 
به گزارش خبرنگار تفتان ما؛ به مناسبت روز پرستار با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و شماری از مدیران خاش از پرستاران سخت کوش شاغل در بیمارستان امام خمینی(ره) تجلیل و از بیماران بستری در بیمارستان عیادت شد.
 

.

.

.

.

انتهاي پيام/
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 436243
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *