۰
امام جمعه زابل خبر داد

قول استاندار سیستان و بلوچستان برای تسریع در روند انجام مطالبات مردم سیستان

امام جمعه زابل گفت: قول‌هایی از سوی استاندار سیستان و بلوچستان و فرمانداران، در راستای تسریع در روند انجام مطالبات مردم سیستان داده شد که گزارشات آن به زودی در اختیار ائمه جمعه و رسانه‌ها گذاشته خواهد شد.
قول استاندار سیستان و بلوچستان برای تسریع در روند انجام مطالبات مردم سیستان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرکیخا پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح جزئیات دیدار علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان با ائمه جمعه و فرمانداران حوزه سیستان پرداخت.
امام جمعه زابل گفت: جلسه چهره به چهره شب گذشته ائمه جمعه و فرمانداران به درخواست استاندار محترم بوده که در فضایی دوستانه، محترمانه و خیلی صمیمانه شکل گرفت. 
وی در خصوص روند جلسه افزود: در این جلسه ائمه جمعه محترم صحبت ها و مطالبی را که در خطبه‌های نماز جمعه ارائه داده بودند،بیان کرده و مطالبات خودمان را به ایشان گوشزد کردیم با این توضیح که تمام مطالب و گفته‌های ائمه جمعه برای خدمت به مردم ونظام اسلامی است.
کیخا بیان کرد: اصل جلسه امیدبخش بود و مردم ما نتیجه همبستگی و همراهی با خادمین خود را به عینه دیدند و در سطح گسترده این همدلی برکات زیادی خواهد داشت.
امام جمعه زابل گفت: ما همواره از مسئولان نقد داریم و همانقدر که زبان نقد داریم زبان تشکر هم داریم و کنار گذاشتن اختلاف نظرها و اختلاف سلیقه‌ها می‌تواند کمک زیادی به به روند پیشرفت منطقه کند و در آینده بازتاب خوبی داشته باشد.
 
امام جمعه زابل افزود: اگر از سوی ائمه جمعه، مسئولی در خطبه‌های نماز جمعه نقد می‌شود، مردم دلگرم می‌شوند و در ضمن اینکه به مردم آرامش داده می‌شود، مطالبات مردم را به مسئولان بیان می‌کنند و اینگونه نشست‌های ائمه جمعه با استاندار و فرمانداران سبب تحکیم و اتحاد و همدلی بیشتر شده و امیدواریم در آینده مطالبات مردم بر سرسفره دیده شود.
وی گفت: روند ادامه خطبه‌های ائمه جمعه حوزه سیستان همانند گذشته است، اگر کار از مسئولان ببینیم از آنها تشکر و قدردانی می‌کنیم و اگر کاری ندیدیم زبان نقد از مسئولان داریم.
کیخا ادامه داد: در این نشست قول‌هایی از سوی استاندار و فرمانداران، در راستای تسریع در روند انجام مطالبات مردم سیستان داده شد که گزارشات آن به زودی در اختیار ائمه جمعه و رسانه‌ها گذاشته خواهد شد.


انتهای پیام/فارس
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 436203
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *