۰
کارشناس تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خبر داد

اجرای 11 ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر توسط کمیته هیأت مذهبی در زاهدان

کارشناس تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 11 عنوان برنامه ویژه دهه فجر توسط هیأت مذهبی و تشکل‌های دینی و مردمی شهرستان زاهدان در حال برگزاری است.
اجرای 11 ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر توسط کمیته هیأت مذهبی در زاهدان
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، علی زارعی اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر برگزاری همایش بزرگ مسئولان هیأت مذهبی و مداحان، برگزاری همایش بانوی انقلابی، همایش خانواده انقلابی،ختم دسته جمعی قرآن کریم، همایش مدافعان حرم، نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی و برگزاری زیارت معنوی وارث، توسل، کمیل و دعای ندبه با حضور اعضای انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های دینی از جمله برنامه‌های محوری سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در زاهدان توسط کمیته هیأت مذهبی و تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان خواهد بود.
زارعی کرد: فضاسازی هیأت‌ها و مساجد از طریق چراغانی و نصب پرده و ارسال پیامک از دیگر فعالیت‌های تشکل‌های دینی در این ایام است.
وی ضمن اشاره به اینکه این هیأت‌ها برنامه‌های مختلفی درقالب جشن انقلاب را در طول ایام دهه فجر در مساجد، ادارات و محافل برگزار می‌کنند، گفت: قبل از آغاز دهه فجر کمیته هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی در شهرستان‌های استان تشکیل جلسه داده و برنامه‌های دهه فجر را تدوین کرده‌اند.
کارشناس تشکل‌های دینی اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین در طول این ایام هیأت‌های مذهبی نسبت به برپایی محفل انس با قرآن و برگزاری گفتمان‌های دینی در مساجد و تکایا، ملاقات با خانواده شهدا و ایثارگران و غبارروبی مزار شهدا در شهرستان‌های مختلف اقدام می‌کنند.
وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری همایش تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم در زاهدان، مراسم جشن انقلاب در مساجد همراه با اجرای گروه سرود و برگزاری مسابقه، خاطره گویی دوران پیروزی انقلاب در برخی تشکل‌های دینی در مدارس و مساجد شهرهای مختلف استان را از جمله برنامه‌های تشکل‌های دینی و مردمی در طول ایام دهه فجر برشمرد.
 
انتهای پیام/روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 436163
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *