۰
امام جمعه شهرستان خاش در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته؛

بايد سفارت انگليس در ايران بسته شود/ مردم ايران منتظر اقدام قاطعانه و جدي دولت در پاسخ به تحريم هاي جديد آمريكا هستند

امام جمعه شهرستان خاش با اشاره به سخنان زشت نخست وزير انگليس در اجلاس شورای همکاری خلیج فارس، گفت: اين نخست وزير انگليسي، ايران اسلامي را دشمن خود معرفي كرده و لذا بايد سفارت انگليس در ايران بسته شود و مسئولان دولتي بجاي بستن قراردادهاي نفتي با انگليس، به دنبال پيگيري سخنان نخست وزير اين كشور باشند.
بايد سفارت انگليس در ايران بسته شود/ مردم ايران منتظر اقدام قاطعانه و جدي دولت در پاسخ به تحريم هاي جديد آمريكا هستند
به گزارش خبرنگار سرويس مذهبي تفتان ما، حجت الاسلام محمدحسين ميري در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته شهرستان خاش، با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي، اظهار كرد: مومنان بايد همواره تقواي الهي را سرلوحه زندگي خود قرار دهند و در برابر مشكلات و مصيبت ها بايد قوي و مستحكم باشند و بر پروردگار متعال توكل كنند.
 
وي تصريح كرد: مهمترين عاملي كه انسان ها را قوي و مستحكم مي سازد ارتباط محكم با پروردگار متعال است و تاثير اين ارتباط با پروردگار در فرمايشات اهل بيت عصمت و طهارت(ع) بسيار تاكيد شده است.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به عهدشكني هاي آمريكا و عدم اعتماد به استكبار جهاني و بيانات رهبري در اين خصوص، گفت: مقام معظم رهبري بارها و بارها فرمودند:"نبايد فريب طرح دشمن را با لبخند و ديپلماس بخورند" و لذا تعدادي در داخل كشور مي خواهند چهره پليد آمريكا و استكبار جهاني را بزرك كنند و جنايات فجيع ان ها را سرپوش بزرارند كه اين خيانت به نظام و انقلاب است و اين افراد داخلي مانند كبك سر خود را زير برف كرده اند.
 
وي بيان كرد: مردم ايران اسلامي هرگز حمايت هاي استكبار جهاني از صدام و تحويل سلاح هاي كشتار جمعي به آن ها و حمله ناو آمريكايي به هواپيمايي مسافربري را فراموش نمي كنند.
 
رييس شوراي فرهنگي شهرستان خاش با تاكيد بر ترويج فرهنگ نماز و نمازخواني و پيام رهبر انقلاب به بيست و پنجمين اجلاس نماز، گفت:  مسئله مهم و حياتي نماز بايد مورد توجه مسئولان و مردم قرار بگيرد تا بتوانيم در برابر فرهنگ هاي پليد دشمنان موفق شويم و بسياري از مشكلات را نيز حل كنيم.
 
وي با تبريك ولادت پيامبر(ص) و آغاز هفته وحدت، بيان كرد: وحدت و اتحاد بزرگترين سرمايه هر كشوري است و اين مهم اگر از بين برود كشور بهم ميريزد و تفرقه و جدايي ايجاد مي شود و نبايد مرزهاي جغرافيايي، مرزدل ها شود.
 
امام جمعه شهرستان خاش با بيان اينكه حضرت علي(ع) همواره جهت برقراري و تقويت وحدت و اتحاد از حقوق مسلم خود چشم پوشي كرد و حق خود را در جهت برقراري وحدت صرف كرد، گفت: متاسفانه شبكه هاي ماهواره اي و استكبارجهاني همواره وحدت و اتحاد مسلمانان را هدف قرار داده و مي خواهند با اين ترفند هاي شوم و ننگين خود به اهداف پليد خويش دست يابند و مسلمانان بايد نسبت به اين توطئه ها هوشيار و بيدار باشند.
 
وي با اشاره به سالروز امامت و ولايت حضرت امام عصر(عج)، خاطرنشان كرد: در آيات و روايات بسياري هشتاد وظيفه از طرف افراد در خصوص امام عصر(عج) بيان شده است كه تمامي مسلمانان بايد آن ها را سرلوحه زندگي و كار خود قرار دهند و يكي از مهمترين اين وظايف شناخت اين امام بزرگوار است كه بايد در اين خصوص مسلمانان ضمن مطالعه و تحقيق، براي فرج آقا امام زمان(عج) دعا كنند.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به شهادت امام حسن عسكري(ع)، گفت: امام حسن عسكري(ع) بسيار صبور بودند و همواره براي خدمت به مسلمانان از هر فرصتي استفاده مي كردند.
 
وي با اشاره به پيروزي هاي ارتش سوريه، تصريح كرد: اين ارتش و مردم الان در حلب بعنوان دومين شهر بزرگ سوريه تكفيري ها را زمين گير و شكست دادند و كشورهاي استكباري نيز از اين موقعيت هراس دارند و  مي خواهند از اين گرداب دوستان تكفيري خود را نجات دهند اما با هوشياري و استقامت نيروهاي مردمي عراق نميتوانند اين اقدام را انجام دهند و خود را تسليم كرده اند.
 
حجت الاسلام ميري با اشاره به سخنان نخست وزير انگليس در جمع اعراب و در اجلاس شورای همکاری خلیج فارس، گفت: اين نخست وزير انگليسي، ايران اسلامي را دشمن خود معرفي كرده اما متاسفانه مقامات ايراني بعد رفتند با آن ها قرارداد هاي نفتي امضاء كردند و اين اقدامات دسيسه اي براي تفرقه افكني در ايران است كه بايد مسلمانان نسبت به اين موارد هوشيار و با بصيرت باشند.
 
امام جمعه شهرستان خاش به شهادت آيت الله دستغيب اشاره و اظهار كرد: اين شهيد والامقام عمر خود را براي سنگر نماز و نمازجمعه صرف كردند و ان شاالله خون پاك اين روحاني عالي مقام سبب استحكام و ترويج مسئله احياء نماز شود.
 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 435574
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *