۰

خاش گرفتار معابر خاکی/ چقدر از معابر خاش آسفالته هستند؟

از دغدغه ها و خواسته های مهم شهروندان خاش دسترسی به معابر مناسب بوده که با توجه به وسعت شهر، محرومیت شهروندان و ناتوانی مالی شهرداری بخش بزرگی از معابر خاکی مانده و در انتظار آسفالت هستند.
خاش گرفتار معابر خاکی/ چقدر از معابر خاش آسفالته هستند؟
به گزارش تفتان ما، رشد و توسعه شهر خاش سریع و اعتبارات برای انجام کارهای عمرانی اندک بوده که این موضوع سبب شکل گیری معابر خاکی با حجم بالا شده و بار مالی سنگینی برای شهر و شهرداری دارد.

هم اینک در خاش حدود 600 هکتار معبر خاکی وجود دارد و علیرغم تلاشهای شهرداری در سالجاری و سالهای قبل حدود یکصد هکتار از معابر آسفالت شده اند.
سالانه شهرداری خاش بر حسب ظرفیت و توان خود دویست تا سیصد هزار متر مربع را زیرسازی و آسفالت می کند.

نیاز شدید شهر به داشتن معابر مناسب و استاندارد به خوبی احساس می گردد.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و مجموعه مدیریت شهری خاش به وجود مشکلات اذعان دارند و برنامه ریزی های مناسبی برای زیباسازی و عمران خدمات شهری داشته اند اما برای تحقق اهداف به همکاری و مشارکت شهروندان نیاز دارند.

مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض و هزینه های ساخت و ساز و کمک به رعایت مسائل بهداشتی مانند پیشگیری از رهاسازی فاضلاب و جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی و کمک به حفظ و احیای فضای سبز و غیره می تواند به آبادانی شهر کمک کند.

عبدالوحید هاشمزهی معاون شهردار خاش گفت: اجرای طرحهای عمرانی در شهرداری خاش متناسب با نیازها و رعایت عدالت محله ای در نقاط مختلف شهر بوده و شهرداری تلاش می کند با ظرفیت ها، امکانات و توان مالی اندک خود خدمات خوبی را به شهروندان ارائه بدهد.
انتهاي پيام/
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 435491
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *