۰
مدیر کمیته امداد مهرستان:

782دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد مهرستان هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهرستان گفت: 782 دانش آموز و دانشجو در مقاطع مختلف تحت پوشش این نهاد قرار دارند.
782دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد مهرستان هستند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما دلاور کریمی در گفتگو با با مهرستان با اعلام این خبر اظهار کرد: دانش آموزان مهرستانی تحت پوشش امداد در طول سال، از خدمات مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کلاس‌های تابستانی و... بهره‌مند هستند.
وی خاطرنشان کرد: آمار دانش آموزان  تحت پوشش این نهاد در شهرستان مهرستان  726 نفر است که 391 نفر در مقطه ابتدایی، 186 نفر در مقطع راهنمایی و 149 نفر در مقطع متوسطه در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل هستند و از مزایا و خدمات کمیته امداد بهره مند می باشند.
وی با بیان اینکه 56 نفر دانشجوی پسر و دختر زیر پوشش و حمایت کمیته امداد مهرستان قرار دارند، تصریح کرد: چنانچه دانشجویان در رشته های که مرتبط با کمیته امداد می باشد از جمله روانشناسی، علوم اجتماعی، کامپیوتر و ... تحصیل کنند این نهاد کل شهریه دانشجو را تقبل می کند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهرستان، یادآور شد: در شش ماهه نخست پوشاک و لباس فرم مدارس به ارزش 200 میلیون ریال بین دانش‌آموزان مناطق روستایی و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) مهرستان توزیع شده است.
کریمی با بیان اینکه هدف کمیته امداد این است که هیچ محصلی بخاطر مشکلات مادی و عدم توانایی تأمین هزینه تحصیل، از ادامه تحصیل باز نماند، افزود: دغدغه اصلی کمیته امداد توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های نیازمند است.
وی برلزوم  مشارکت و حمایت خیران تاکید و تصریح کرد: هر چقدر مشارکت مردم نیکوکار در طرح‌های حمایتی کمیته امداد بیشتر شود به همان میزان می‌توانیم گره از مسائل خانواده‌های نیازمند گشوده و آنان را به سمت خودکفایی سوق دهیم.
انتهای پیام/مهرستان
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 435472
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *