۰
معاون رئیس جمهور خبر داد

تخصیص اعتبارات دولتی جهت توسعه سیستان و بلوچستان

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: از دو مسیر اعتبارات دولتی را به سیستان و بلوچستان تخصیص می‌دهیم که یک بخش ردیف‌های هزینه‌ای و بخشی از طریق ردیف متمرکز است.
تخصیص اعتبارات دولتی جهت توسعه سیستان و بلوچستان
به گزارش سرویس سیستان و بلوچستانتفتان ما،محمدباقر نوبخت امشب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با حضور مسؤولان و نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: تلاش می‌شود تا در همین سال بدهی پیمانکاران پرداخت شده و بخش قابل توجهی از اعتبارات که به توسعه استان کمک می‌کند نیز پرداخت شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه ردیف ویژه برای سرعت‌بخشی به توسعه استان در سال 96 در نظر خواهیم گرفت، افزود: از دو مسیر اعتبارات دولتی را به این استان تخصیص می‌دهیم یک بخش ردیف‌های هزینه‌ای و بخشی از ردیف متمرکز است.
وی گفت: عدالت آموزشی در استان سیستان و بلوچستان برقرار می‌شود و ردیف ویژه عدالت آموزشی برای این استان در سال آینده محقق خواهد شد.
نوبخت بیان کرد: برنامه‌ریزی‌ها در پنج سال آینده یعنی برنامه ششم توسعه برش ملی دارد، برنامه ششم که تصویب شد استان‌ها برنامه‌های خود را اعلام می‌کنند تا استان در پنج سال آینده جهش قابل ملاحظه داشته باشد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: امروز در نقطه صفر مرزی از وضعیت مرز بازدید کردیم این نشان‌دهنده امنیت استان و نهایت قدرت نظام جمهوری اسلامی است، این امنیت با برنامه‌های استان می‌تواند تقویت شود.
انتهای پیام/
 
يکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 434847
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *